جشن «زیر سایه خورشید» با حضور خدام رضوی در رامشیر برگزارمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون فرماندار رامشیر گفت:جشن «زیر سایه خورشید» ۱۷ مردادماه جاری با حضور خدام رضوی در پارک شهدای گمنام رامشیر برگزارمی شود.

شفیعی درجلسه هماهنگی گرامیداشت دهه کرامت با اشاره به اینکه  دهه کرامت که از سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز و به ولادت حضرت امام رضا(ع) خاتمه می یابد بر اهمیت نشر و ترویج فرهنگ اهل بیت به خصوص امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) تاکید کرد.

وی  با اشاره به برگزاری چندین برنامه ویژه این دهه در شهرستان بر لزوم هماهنگی و همکاری همه دستگاههای اجرایی در باشکوه تر برگزارشدن برنامه های دهه کرامت در سطح شهرستان تاکید کرد.

سرگرد کاکاعید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رامشیر نیز در این جلسه به بیان جزئیات حضور خدام رضوی و برنامه های پیش بینی شده به این مناسبت اشاره کرد و گفت: جشن مردمی زیر سایه خورشید، دیدار مردمی در بخش های مرکزی و مشراگه، دیدار با خانواده شهدا، سرکشی به بیمارستان و عیادت از بیماران از مهم ترین برنامه هایی است که با حضور خدام رضوی در شهرستان برگزار می شود.

در ادامه، اعضا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر، بر همکاری و مشارکت همه دستگاهها جهت استقبال و اجرای بهتر مراسم تاکید شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.