مشهد/ امام جمعه اهل‌تسنن سنندج؛

محبت به اهل‌بیت(ع) از واجبات است

امام جمعه اهل‌تسنن سنندج گفت: محبت به اهل‌بیت(ع) نیز از واجبات محسوب می‌شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،امام ماموستا حسام‌الدین مجتهدی در دیدار خدام حرم رضوی ضمن خیر مقدم به خدام کاروان خدام حرم رضوی، ارادت اهل تسنن را به اهل‌بیت(ع) پیامبر(ص) کمتر ندانست و عنوان کرد: روایات زیادی از علمای بزرگ اهل تسنن وجود دارد که درآن محبت و عشق به خاندان پیامبر(ص) توصیه شده است.
وی در ادامه با اشاره به روایتی از امام شافعی بیان داشت : آن امام بزرگوار(شافعی)اهل بیت و خاندان پیامبر وصی خود می خوانده و محبت و پیروی از آنان را اطاعت از قرآن و اسلام می دانست
امام ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ارادت به اهل‌بیت(ع) از فرایض دینی خوانده و خاطر نشان کرد: همان‌گونه که اعمالی مانند روزه و نماز واجب و کوتاهی از آن موجب گناه است، محبت به اهل‌بیت(ع) نیز از واجبات محسوب می‌شود و عدم توجه به آن عصیان و نافرمانی را در بردارد.
وي تصريح كرد: جشن زيرسايه خورشيد در كردستان با مشاركت برادران تشيع و تسنن منادي وحدت و همدلي و عشق خالصانه مردم اين ديار به اهل‌بيت(ع) و پيامبر اكرم(ص) است.
امام ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب، فردي شجاع، مدير، مدبر، پاك و به معناي واقعي كلمه مروج اسلام و انقلاب اسلامي است و بايد شب و روز خدا را به اين نعمت شاكر بود./س
برچسب ها: مشهد ، خادمان حرم ، سنندج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.