ساکنان روستاهای ۵۰ خانواری شادگان آب مورد نیاز برای آشامیدن و یا موارد بهداشتی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس شورای بخش مرکزی شادگان گفت: نبود منابع آب سالم مشکل اساسی روستاهای دهستان حسینی این شهرستان است.
عبدالامام دورقی احمدی اظهار کرد: صوفیه و عگله  از جمله روستاهای دهستان حسینی این شهرستان هستند که با بحران کم‌آبی مواجه‌ هستند.

وی افزود: قدمت بالای تاسیسات آبرسانی روستاهای تحت پوشش و فرسودگی آنها و نیز کمبود اعتبارات نگهداری شبکه و تاسیسات آبرسانی و از سوی دیگر کم‌آبی و تغییر کیفیت منابع آبی روستاها از مشکلات پیش روی شرکت آبفای روستایی شادگان است.

دورقی احمدی اضافه کرد: نبود آب آشامیدنی و بهداشتی، زندگی در این روستاها را دشوار کرده و ساکنان این روستاها ۵۰ خانواری آب مورد نیاز برای آشامیدن و یا موارد بهداشتی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

رئیس شورای بخش مرکزی شادگان ادامه داد: با پیگیری‌های مکرر دهیار و شوراهای اسلامی آن روستاها و مکاتبات لازم به مسئولان و متولیان امر، روستاهای مذکور مدت زیادی است که فاقد آب آشامیدنی هستند.

وی در پایان، با تأکید مجدد به مسئولان خواستار رفع مشکل نبود آب آشامیدنی روستاهای «صوفیه و عگله» دهستان حسینی بخش مرکزی شادگان شد و افزود: مردم از مسئولان استان و شهرستان انتظار دارند تا در کمترین زمان ممکن مشکل آب آن روستاها را رفع کنند تا میزان رضایت نسبی آحاد جامعه خصوصا روستائیان جلب شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار