رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان چادگان گفت: آب هشت روستای چادگان کاملا سالم است و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مهدی زمانی ضمن اشاره به آبرسانی سیار برای سه هزار نفر از ۲۰ هزار نفر جمعیت روستایی شهرستان چادگان اظهار داشت: ۱۴۰ هزار لیتر آب سالم با رعایت اصول بهداشتی در اختیار مردم هشت روستای چادگان قرار می گیرد که این آب براساس آزمایش های کیفی کاملا سالم است و مردم روستاهای شهرستان چادگان هیچگونه نگرانی از بابت کیفیت آب نداشته باشند.

وی افزود: امسال میزان آب برداشتی از چهار حلقه چاه آب نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان چادگان اضافه کرد: تابستان امسال در روستاهای شهرستان چادگان به جز موارد محدودی هیچ گونه کمبود آبی وجود نداشته است اما این به این معنا نیست که مشکلی از لحاظ منابع آبی وجود ندارد و باید صرفه جویی جزو اولویت های خانواده های روستایی باشد.

وی در ادامه به پروژه بزرگ آب رسانی به مجتمع روستاهای سینه کوه چادگان اشاره کرد و گفت: برای تامین آب دائم این مجتمع و اخذ مجوز برداشت آب از دریاچه زاینده رود اقدامات انجام شده است و در حال حاضر عملیات لوله گذاری فاز یک این پروژه در طول سه هفته گذشته در حال انجام است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.