مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان همدان بر لزوم اجرای طرح برند سازی در شرکت های مسافربری همدان تاکید کرد.

لزوم اجرای طرح برند سازی در شرکت های مسافربری همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نصرت الله حیدری، در جمع مدیران شرکت های مسافربری استان همدان یکی از ضوابط اصلی شرکت های مسافربری را برند سازی خواند و افزود: با اجرای ضوابط جدید شرکت های مسافربری بسیاری از کارها سهل می شود .

وی تصریح کرد: شرکت های حمل و نقل استان به ضوابط و مقررات از جمله عقد قرارداد با نمایندگی و مالکین وسایل نقلیه آشنا نیستند  که این خود می تواند مشکلات عدیده ای را به وجود آورد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان همدان ، خواستار رعایت قوانین و مقررات از سوی شرکت های مسافربری شد و ابراز کرد: شرکت ها در جهت ارتقاء سطح شرکت خود در دفاتر نمایندگی شهرستان ها اقدام کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: به کارگیری اتوبوس های متفرقه در شرکت های مسافربری ممنوع اعلام شده است و در صورت بروز تخلف شرکت ها؛ پلیس راه اعمال قانون خواهد کرد.

 وی گفت: شرکت های حمل و نقل در راستای توانمند سازی خود در قالب یک برند معتبر از اتوبوس های مسافربری و همچنین رعایت مسائل ایمنی و حقوق رانندگان کوشا باشند.

وی افزود: یکی از وظایف انجمن صنفی ، نظارت بر شرکت ها می باشد و از عملیات خلاف قوانین و مقررات جلوگیری کنند.

حیدری تصریح کرد: شرکت های مسافربری باید چک لیست ایمنی خود را رعایت کنند و در غیر این صورت به عنوان یک آسیب محسوب می شود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.