مجوز شعبه گمرک ملایر نهایی و چارت سازمانی آن امسال اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرکل گمرک استان همدان گفت: یکی از مهمترین کالاهای صادراتی استان همدان کشمش ملایر است که برای تسهیل در امور صادرات این محصول سه سال است شعبه گمرک ملایر راه اندازی شده اما امسال مجوز نهایی برای ایجاد اداره مستقل در ملایر ایجاد شده است.

ملایر صاحب اداره گمرک می شودخشوعی با بیان اینکه 28 درصد صادرات امسال استان مربوط به گمرک ملایر است، اظهار داشت: امسال صادرات کشمش 6 درصد افزایش یافته و از 43 میلیون و 463 هزار دلار کالای صادراتی در استان همدان، 11 میلیون و 841 هزار و 21 دلار آن از طریق دفتر گمرک ملایر صادر شده است.

وی از اشتغال به کار 6 نفر در این اداره خبر داد و تصریح کرد: ما به دنبال مجوز ایجاد شعبه گمرک در نهاوند به خاطر صادرات سیمان و روغن دانه کلزا و شعبه گمرک در بهار به خاطر صادرات سیب زمینی هم هستیم.

خشوعی ادامه داد: با راه اندازی سیستم الکترونیک گمرک همدان، سرعت فرآیند کارهای صادرات و واردات افزایش یافته است و از پارسال تعداد صادرکنندگان ما از 40 صادر کننده به 83 نفر رسیده است.

این مسئول از گرفتن مجوز صادرات و واردات پسته و خودرو برای گمرک همدان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: به زودی با استقبال سایر استان های هم جوار، صادرات و واردات این کالاها هم انجام می شود.

انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.