پاداش بازیکنان بسکتبالیست جوان پرداخت شد

تیم ملی بسکتبال جوانان ایران روز گذشته پس از قهرمانی پاداشی را دریافت کردند.

پاداش بازیکنان بسکتبالیست جوان پرداخت شدبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان روز گذشته در خانه ی خود با شکست ژاپنی ها موفق شد قهرمان بیست وچهارمین دوره از مسابقات بسکتبال جوانان آسیا شود.پس از این قهرمانی بازیکنان و کادر فنی پاداشی را دریافت کردند.

محمدحسین جعفری بازیکن تیم ملی بسکتبال جوانان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: پس از اولین بازی که مقابل ژاپن انجام دادیم و منجر به باخت شد مدیر تیم شیمیدر به ما وعده داد که پس از هر پیروزی مقابل حریفانمان به بازیکنان تیم و کادر فنی یک سکه خواهد داد و در حال حاضر ما این سکه ها را دریافت کردیم همچنین باشگاه کاله همانند مدیر شیمیدر، پیش از فینال این رقابت ها به بازیکنان تیم و کادرفنی قول سکه را داد و پس از فینال سکه ها را دریافت کردیم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال جوانان ایران افزود: حامد حدادی بازیکن تیم ملی بسکتبال بزرگسالان روز گذشته پس از کسب قهرمانی 500 دلار در رخکن آزادی به بازیکنان جوان تقدیم کرد.
وی درباره ی وعده ی پاداش وزارت ورزش و رئیس فدراسیون اظهار داشت: وزارت ورزش وعده ی 15 میلیون تومان و همچنین آقای مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال وعده ی 3 سکه را به بازیکنان تیم ملی بسکتبال جوانان داده است.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
باریک الله به فدراسیون بسکتبال -فدراسیون والیبال هنوز پاداش قهرمانی تیم امید سال 94 را نداده است
آخرین اخبار