کاپیتان تیم ملی بسکتبال جوان کشورمان،قسمتی از پاداش خود را به مردم محروم اسلامشهر هدیه کرد.

اقدام بزرگ آذری/300 دلار خود را هدیه کردبه گزارش خبرنگار حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان:در فدراسيون بسکتبال،مراسمی با حضور محمود مشحون و بازیکنان تیم ملی بسکتبال جوانان برگزار شد و از بازيكنان تيم ملی تجليل به عمل آمد و پاداش كوچكى هم به آنها تعلق گرفت پس از پایان مراسم اردوى جهاد با برنامه ریزی فدراسیون انجام شد كه بازيكنان را از فدراسيون به منطقه ی محروم نزدیک اسلامشهر بردند.

محمدرضا فدایی نژاد سرپرست تیم ملی بسکتبال جوانان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:رئیس فدراسیون بسکتبال روز گذشته از کادر فنی و بازیکنان تیم ملی بسکتبال جوانان برای تجلیل و پاداش به فدراسیون دعوت کرد و پس از مراسم ما را به اردوی جهاد دعوت کرد.

سرپرست تیم افزود: این اردو منطقه ایی محروم نزدیک اسلامشهر بود وخانه های بسیار کوچک با متراژ 15 متر داشت که با دستان غیر متخصص ساخته شده بود و مردم این منطقه در شرایط اقتصادی بدی به سر می بردند،ملی پوشان هنگامی که شرایط آنجا را دیدند اظهار تاسف کردند که چرا با دست پر به آن منطقه ی محروم نرفتند زیرا هیچکس از این اردوی جهاد اطلاع نداشت.

وی افزود: بازیکنان تیم ملی به دو گروه تقسیم شدند گروهی به قسمت سوله و گروهی نیز به قسمت مدرسه رفتند تا کارها سریع تر پیش برود ،در مدرسه کارگران مشغول ساختن حمام بودند و بازیکنان در بنا کردن آن به کارگران کمک کردند . علت ساخت حمام در مدرسه این بود، مردم محرومی که در آن خرابه های 15 متری زندگی می کردند در این مدرسه ساکن شوند.

فدایی نژاد بیان کرد: قرار است طی 4 ماه 50 خانه با کمک جهاد در آن منطقه ی محروم با متراژ 70 متری ساخته شود و تا قبل از رسیدن زمستان و سرما ساخت این خانه ها به پایان برسد.

وی از پهلوان بودن کاپیتان تیم گفت: امیرحسین آذری کاپیتان تیم ملی بسکتبال جوانان،300 دلاری که در بازی های قهرمانی آسیا پاداش گرفته بود به مردم این منطقه ی محروم هدیه کرد تا ساخت و ساز خانه ها به راحتی انجام شود. کار بزرگ و از خود گذشتگی این بازیکن 17 ساله ی ملی پوش قابل تحسین است و این کاپیتان نه تنها قهرمان است بلکه پهلوان نیز می باشد.

فدایی نژاد در پایان گفت: از آقای مشحون رئیس فدراسیون تشکر می کنم که برنامه ی اردوی جهاد را برای تیم گذاشت و با کمک های معنوی که بازیکنان انجام دادند ثابت شد که روح بزرگ و بلندی دارند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار