نوری : می دانستم قهرمان می شویم

سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان گفت : می دانستم که قهرمان می شویم و بسیار خوشحالم که انتقاممان را از شرق آسیایی ها گرفتیم .

نوری : می دانستم قهرمان می شویمسرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان پس از کسب عنوان قهرمانی به خبرنگار توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان گفت :  پس از آن که موفق به شکست لبنان شدیم دوباره به بازی ها بازگشتیم  و توانستیم تمام رقیبانمان را  شکست دهیم . متاسفانه به دلیل تعداد کم بازی های دوستانه ای که داشتیم با آمادگی 100 درصد وارد بازی ها نشدیم اما توانستیم با انجام چند بازی خوب که برای ما حکم بازی های تدارکاتی را داشت به مصاف حریفان برویم و در نهایت عنوان قهرمانی را کسب کنیم. 

وی در ادامه و در مورد رویارویی با چین عنوان کرد : چین بسیار قدرتمند تر از ما بود و مهر ه های خوبی را در اختیار داشت اما با این حال همه ما با هم قرار گذاشتیم تا این تیم را شکست دهیم . خوشبختانه این اتفاق رخ داد و ما موفق شدیم مدافع عنوان قهرمانی را همان ابتدا کنار بزنیم. 

نوری در خصوص مسابقات جام جهانی هم گفت : به احتمال زیاد در این هفته نشستی با ریاست فدراسیون در خصوص جام جهانی خواهیم داشت  و به هر صورت باید در هفته جاری کار برای حضور در جام جهانی را شروع کنیم زیرا حالا هم زمان کم است .

وی در مورد ترکیب جام جهانی هم بیان داشت : به طور قطع بازیکنانی هستند که دارای آمادگی بالا هستند و می توانند جای بسیاری از بازیکنان فعلی را بگیرند ، به همین دلیل ملی پوشان فعلی برای باقی ماندن در تیم ملی باید زحمت زیادی بکشند . 

نوری در پایان و در مورد بازگشت روحیه بازیکنان پس از 2 شکست اظهار داشت : بازیکنان ما کار سختی داشتند به هر صورت در دوره جوانی هر چیزی ممکن است و تنها باید امیدوار بود و روحیه داشت زیرا از جوانان همه کار بر می آید .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار