دستگاه جدید تصویربرداری رادیولوژی، در بیمارستان گلستان اهواز نصب و راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس بیمارستان گلستان اهواز از نصب و راه اندازی یک دستگاه تصویربرداری پزشکی در این مرکز خبر داد وگفت: این دستگاه تصویربرداری با توجه به نیاز انجام فوری درخواست های تصویربرداری پزشکی جهت بیماران بخش های بستری، تهیه، نصب و راه اندازی شده است.

دکتر حبیب حی بر ادامه داد: هم اکنون پنج دستگاه فعال رادیولوژی در بیمارستان گلستان وجود دارد که یکی از دستگاههای موجود در رادیولوژی مرکزی، دیجیتال است و دومین دستگاه  X-ray دیجیتال نیز خریداری شده و بزودی نصب و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

حبیب حی بر به هزینه های بسیار پایین در این مرکز نسبت به بیمارستان های خصوصی اشاره کرد و گفت: این در حالی است که متخصصین و پزشکان شاغل در این بیمارستان، از اعضای هیات علمی و اساتید برجسته دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور هستند.

وی بیان داشت: وجود امکانات و تجهیزات پیشرفته تصویربرداری، بیمارستان گلستان اهواز را به یکی از مهمترین مراکز تصویربرداری جنوب کشور بدل کرده است و همزمان با راه اندازی این دستگاه جدید در بخش رادیولوژی مرکزی، تجهیزات مهم دیگری نیز در بیمارستان گلستان خریداری و آماده بهره برداری است که اطلاعات مربوط به آنها متعاباً اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است بیمارستان گلستان اهواز  به عنوان یکی از مراکز اصلی ارجاع بیماران تصادفی، از بهترین و به روز ترین تجهیزات تصویربرداری پزشکی از قبیل رادیولوژی، ام.آر.آی، سونوگرافی، سی.تی.اسکن، پزشکی هسته ای و آنژیوگرافی برخوردار است که بصورت شبانه روزی ارائه گر خدمات تشخیصی درمانی به بیماران می باشد.
انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.