قزوین؛

برگزاری جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان

معاون استاندارگفت : ساماندهی میادین، بهره‌برداری از پروژه قدس و خلیج فارس در هفته دولت، دنبال کردن مسیر تقاطع پل امام رضا(ع) از مهم‌ترین فعالیت‌های اجرایی در قالب طرح جامع ترافیک استان قزوین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛"منوچهر حبیبی" معاون هماهنگی امور عمرانی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان قزوین اظهار داشت : شبکه حمل و نقل در مجموعه شهری دارای اهمیت است و اولویت‌دارترین فعالیت‌های شهری در این بخش تعریف می‌شود.

وی افزود: شبکه حمل و نقل درون شهری نقش مهم و تأثیرگذار را در زندگی مردم و محیط زیست ایفا می‌کند و اگر به خوبی مدیریت نشود، پیامدهای خود را نشان می‌دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: در این استان فعالیت‌های مناسبی در حوزه مدیریت ترافیک از سوی مسؤولان شهری حوزه اتوبوسرانی و تاکسیرانی انجام شده است و استفاده از ناوگان عمومی به 20 درصد می‌رسد که باید این میزان افزایش یابد.

حبیبی بیان کرد: برای تسهیل در رفت‌ و آمد طرح جامع حمل و نقل در استان قزوین دنبال و اجرا می‌شود و تفاهم‌نامه و قراردادهایی در این زمینه بین مسؤولان ارگان‌های مختلف اجرایی ایجاد شده است تا فعالیت با جدیت بیشتری دنبال شود.

از سایر موضوعات مطرح شده در این جلسه می‌توان به مهم‌ترین نیازهای اجرای پروژه کمربندی طبقاتی امام رضا(ع) از جمله تأمین مالی 120 میلیارد ریال برای امتداد 200 متری پل، تأکید اجرای پروژه به پروژه استانی و أخذ مصوبه در سفر هیأت دولت به استان قزوین، تسریع در ارائه مصوبات لازم اعم از تملکات در زمینه تسریع در بهره‌برداری اشاره کرد.

رونمایی از آمارنامه حمل و نقل ترافیک شهرداری قزوین که در قالب یک کتابچه از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تهیه شده است، از برنامه‌های ویژه و مهم این جلسه بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار