متاسفانه به علت بی تمایلی مردم استان استفاده از شبکه فاضلاب از پیشرفت خوبی برخوردار نیست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مهندس جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در دیدار فریدون احمدی نماینده مردم شهرهای زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت : وظیفه ذاتی شرکت آب و فاضلاب تهیه و توزیع آب شرب  سالم و بهداشتی است که در این راستا شرکت آبفای استان با تمام توان و ظرفیت این وظیفه را به نحو احسن انجام داده و کیفیت آب خط قرمز ماست .  
وی افزود : 21 شهر استان زنجان با بیش از 99 درصد جمعیت ، تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان زنجان هستند که سرانه مصرف هر زنجانی در شبانه روز 200 لیتر می باشد .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در ادامه به اهمیت اتصال به شبکه فاضلاب اشاره کرد و تصریح نمود : ما در بخش فاضلاب از نرم کشوری پایین هستیم و اتصال مشترکین به شبکه فاضلاب و حفظ محیط زیست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که متاسفانه به علت عدم استقبال مردم استفاده از شبکه فاضلاب از پیشرفت خوبی برخوردار نیست .
دکتر فریدون احمدی نماینده مردم شهرهای زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی که میهمان ویژه این مراسم بود گفت : مردم و مسئولین باید کنار هم باشند تا بتوانند موثر واقع شوند و مشکلات و مسائل جامعه را برطرف کنند .
 

انتهای پیام/ن
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.