زنجان؛

رسیدگی به پرونده 14هزارو178 ثوب البسه قاچاق در زنجان

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان از رسیدگی به پرونده 14هزارو178 ثوب البسه قاچاق در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ممیزی با اعلام این خبر گفت:پرونده متهم در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان به اتهام " حمل کالای قاچاق" تشکیل و تحقیقات لازم انجام پذیرفت.

وی با بیان اینکه محموله در شهرستان زنجان از یکدستگاه کامیون کشف و راننده بعنوان متهم به شعبه معرفی گردیدافزود: بدلیل عدم ارائه مدارک مثبته گمرکی از سوی متهم،قاچاق بودن کالاها محرز و گمرک استان ارزش کالاها را 2 میلیاردو پانصد میلیون ریال اعلام نمود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: پس از بررسی مستندات موجود در پرونده و سیر مراحل قانونی،عامل قاچاق علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه، به پرداخت جزای نقدی بمیزان 3 میلیاردو پنجاه میلیون ریال ( با احتساب ارزش خودرو ) در حق صندوق دولت محکوم گردید.

ممیزی ادامه داد:پرونده مذکور بدلیل حساسیت موضوع و مقدار کالای زیاد،بصورت خارج از نوبت تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی اضافه کرد:در سال 95 شاهد افزایش قاچاق البسه و پوشاک بخصوص در شهرستانهای زنجان و ابهر بوده ایم به نحوی که محموله هایی بیش از 5 تن کشف و منجر به تشکیل پرونده گردید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:بزرگترین محموله کشف شده در شهرستان زنجان بوده و حکم صادره برای این پرونده بیش از 7 میلیارد ریال و ضبط کامیون می باشد.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: رسیدگی ، قاچاق ، زنجان ، البسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.