فرمانده انتظامی استان گفت: مبارزه جدی با جرايم اقتصادی در دستور کار پليس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردارعليرضا صالحی در افتتاح كارخانه فولاد ابهر گفت: در دوران اقتصاد مقاومتی حمايت از توليد ملی داخلی يک ضرورت جدی است و ازطرف ديگر بايد فعاليتهای توليدی و بازرگانی و حتی نظام پولی و مالی کشور با نيازهای ناشی از اجراي اقتصاد مقاومتی و پيامدهاي آن هماهنگ و همخوان شود.
وی افزود: يکی از برنامه های اصلی نيروی انتظامی در سطح کلان و استان زنجان ، تلاش براي عملی کردن شعار سال و مبارزه با جرائم به ويژه در بحث قاچاق کالا است که اين خود نيازمند تامين نظم و امنيت اجتماعی است.
اين مقام ارشد انتظامی استان زنجان امنيت را به عنوان يکی از نيازهای اساسی و بنيادين جامعه برشمرد و تصريح كرد: امنيت؛ پايه و اساس همه فعاليت های اجتماعی است و پليس خدمتگزار همواره بايد در جهت حاکميت نظم و امنيت در جامعه گام بر دارد و به کار خود علاقه و ايمان داشته باشد.
سردار صالحی گفت: نيروی انتظامی با مشارکت سازمان ها و ارگان های دولتی و مردمی، همواره براي حفظ امنيت به طور شبانه روزی در حال مبارزه با مجرمان و افراد شرور و هنجارشکنان است و در اين مسير نيازمند مشارکت همگانی است.  
فرمانده انتظامی استان زنجان يادآور شد: پليس ،در راستای مبارزه با پديده شوم قاچاق کالا و ارز و برقراری امنيت و ثبات بازار کالای توليد داخلی،با جديت و تمام امکانات موجود تلاش خود را به کار خواهد بست.  
وی اضافه کرد: يکی از الزام های اقتصاد مقاومتي بهبود وضعيت توليد داخلی و ايجاد اشتغال و همچنين بهتر شدن وضعيت اقتصادی و معيشتی مردم است که بايد گام های بلندی در اين ارتباط از سوی متوليان امر و دستگاه هاي اجرايي برداشته شود.  
فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به خدمات صورت گرفته پليس در برقراری نظم و امنيت افزود : نيروی انتظامی مسئول امنيت جان و مال مردم در تمام ساعات شبانه روز است كه اين بزرگترين افتخار پليس در عرضه خدمات رساني به مردم می باشد.  
اين مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: تأکيد مقام معظم رهبری درابتدای سال بر ضرورت تداوم توليد ملی، حمايت از کار و سرمايه ايرانی، مبين سه وظيفه برای دولت، دست اندرکاران توليد و مردم است، سه حلقه ای که نحوه تعامل آنها بر روی هم، تاثير مستقيم دارد و نتيجه نهايی آن، به اين تعامل وابسته است.  
سردار صالحی با بيان اينکه تحقق اقتصاد مقاومتی اميد به زندگی را در مردم تقويت مي کند، گفت: شروع زندگی در شرايطی بهتر و ايده آل نتيجه و ثمره اقتصادی است که با تکيه برحرکت هاي جهادی و فداکارانه در برابر احتکار و انحصار قد علم می کند و با تورم و گرانی مقابله مي کند تا مردم به آسايش نسبی در زندگی برسند.  
وی افزود: مبارزه جدی و مستمر با پديده قاچاق كالا مستلزم همراهی و همكاری تمامی نهادها در اين امر مهم است و نيروی انتظامی به تنهايینمي تواند با اين پديده شوم مبارزه کند.  
فرمانده انتظامی استان زنجان در پايان گفت: پليس تمام ظرفيت ها و امکانات خود را بکار گرفته و با ارتقای قابليت ها و مهارت های تخصصی، فضا را برای وقوع اين پديده شوم نا امن و مسيرها را سخت و غيرقابل دسترسی می کند.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.