یک مسئول پلیس جوزجان از کشته شدن مسئول نظامی داعش در ولسوالی‌های درزاب و قوش تپه این ولایت در درگیری با نیروهای امنیتی خبر می‌دهد.

مسوول گروه داعش در ولسوالی های درزاب و قوش تپه کشته شدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، یک مسئول پلیس جوزجان می گوید که مسئول نظامی داعش در ولسوالی های درزاب و قوش تپه این ولایت در درگیری با نیروهای امنیتی کشته شده است.

سمونوال عبدالحفیظ خاشی، آمر امنیت فرمانداری امنیه جوزجان به آژانس اظهار داشته این رویداد شب گذشته رخ داده است.

وی گفت قاری حکمت مسئول نظامی گروه داعش و شماری از افرادش بعد از آن کشته شدند که همراه با طالبان بر مرکز ولسوالی قوش تپه حمله کردند.

خاشی افزود که در درگیری با نیروهای امنیتی، قاری حکمت کشته شده است اما تا اکنون شمار تلفات دقیق افراد داعش و طالبان مشخص نشده است.

 آمر امنیت فرمانداری امنیه جوزجان تصریح کرد که این مسئول داعش به قتل و آدم کشی در منطقه مشهور بوده است.

به گفته عبدالحفیظ خاشی در این رویداد به نیروهای امنیتی آسیب نرسیده است و درگیری بین دو طرف همچنان ادامه دارد.

محمد ظاهر حشمت، ولسوال قوش تپه نیز افزود در ولسوالی حضور ندارد و از بروز درگیری درگیری در این ولسوالی بی اطلاع است.

 اما فرد دیگری که  خود را پسر ولسوال معرفی کرد، گفت:" پدرم ا ز ماه ثور به این طرف در ولایت بغلان بسر می برد و از آن چه که در ولسوالی می گذرد بی خبر است."

ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان در یک پیام تلفنی وقوع این درگیری را تائید کرد و مدعی شد که در این درگیری ها شماری از نیروهای دولتی توسط طالبان کشته و برخی تجهیزات آنان را نیز بدست آورده اند.

پژواک نوشت: ولسوالی قوش تپه که در ۹۲  کیلومتری غرب شهر شبرغان قرار دارد و از جمله ولسوالی های نا امن ولایت جوزجان محسوب می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.