سمنان؛

آل خلیفه نوکر آمریکا و اسرائیل در بحرین است

مردم بحرین ثابت کردند که حرف اول را در کشورشان مردم می زنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهرگفت: مردم بحرین ثابت کردند که حرف اول را در کشورشان دولت نمی زند بلکه مردم حرف اول را می زند.
خطیب جمعه سمنان آل خلیفه را نوکر آمریکا و اسرائیل و مردم بحرین را مظلوم ترین مردم دانست و افزود: اکنون به همه ثابت شده که آل خلیفه در بحرین هیچ کاره است و کشور را اداره نمی کند، بلکه آمریکا و اسرائیل هستند که بحرین را اداره و آل خلیفه نوکر و حلقه به گوش این دو کشور است.
وی با اشاره به هدف آل خلیفه برای محاکمه و اخراج این روحانی برجسته تصریح کرد: شاه بحرین که گفته بود ظرف مدت 48 ساعت تکلیف شیخ قاسم عیسی را روشن خواهد کرد با مخالفت های مردم و علما مواجه شد و پس از 48 روز هم نتوانست این کار را بکند.
آیت الله  شاهچراغی با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و تاکید بر استفاده بهینه از برنامه های این ایام هم افزود: این ایام فرصتی است تا مردم با مطالعه کتاب های حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س)، در شناخت بیشتر این دو حضرت و پیروی از راه و منش آنان تلاش کنند.
وی با تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) که روز دختر نام گذاری شده است اظهار داشت: دختران باید در عفاف، حجاب، پاکدامنی و عبادت حضرت معصومه (س)را الگوی خود قرار دهند.
امام جمعه سمنان در خطبه دوم از نماز جمعه مشکلات مردم از جمله کمبود آب شرب را یادآور شد و بر حل این مشکل اساسی از سوی مسئولان تاکید کرد و افزود: گزارش هایی رسیده که با تعطیلی برخی از کارخانجات کارگران زیادی ماهها است که میلیون ها تومان حق و حقوق خود را دریافت نکرده اند.
وی همچنین با تقدیر از استاندار سمنان و دیگر مسئولان در راه اندازی واحد های تولیدی مشکل دار و غیر فعال با پرداخت تسهیلات و حمایت های دیگرتصریح کرد: مسئولان و مدیران بانک ها باید در زمان پرداخت تسهیلات و راه اندازی این واحد ها به گونه ای برنامه ریزی کنند که مدیران این صنایع و کارخانجات در اولویت اول بدهی این کارگران را قبل از شروع به کار این واحدها پرداخت کنند.
انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.