نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ی زنجان گفت:ممانعت آل سعود از شرکت مسلمانان ایران در مراسم حج درحافظه تاریخ می ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ی زنجان در خطبه های این هفته ی نماز با اشاره به روز جهانی حقوق بشر و حفظ کرامت انسانی گفت: هیچ مکتبی به اندازه ی مکتب اسلام ارزش و کرامت انسان را والا نمی داند.
 حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان جنایت های آمریکا مدعیان به ظاهر حقوق بشر گفت: امروز در صد کمی از این جنایت ها بر همگان معلوم شده و  بیشتر آنها پوشیده و مخفی است اما با این حال به قدری این جنایات بزرگ میباشد که تا ابد لکه ی ننگی بر دامام آنهاست.
امام جمعه ی زنجان روایتی از پیامبر اکرم  مبنی بر این که کسانی که مانع حضور مسلمانان در مسجد الحرام شوند، گناه کبیره مرتکب شده اند افزود: ممانعت آل سعود از شرکت مسلمانان ایران در مراسم حج درحافظه تاریخ می ماند.
خطیب جمعه ی زنجان در ادامه با بیان ویژگی های امام جعفر صادق(ع) و تسلیت به مناسبت شهادت آن امام همام گفت: مکتب شیعه به نام مکتب جعفری شناخته شده است و با تربیت شاگردان بسیار امروز حوزه های علمیه خاستگاه  ترویج فرهنگ ناب محمدی است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با  اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت گفت: این  دهه فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی است و  حضرت فاطمه معصومه(س) الگو و سرمشقی برای تمامی جوانان به ویژه دختران است.
 وی همچنین با اشاره به  سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این نهاد خدمات شایسته و ارزنده ای را در برگزاری برنامه های مختلف انجام داده است.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.