دو برادر نوجوان افغان که به سوئد پناهنده شده‌اند، توانسته‌اند با درخشش در لیگ نونهالان فوتبال این کشور توانایی‌های حیرت انگیزی از خود به نمایش بگذارند .

دو مهاجر افغان به تیم فوتبال نونهالان سویدن و یک مهاجر افغان به لیگ فوتسال ایران پیوستبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، دو برادر نوجوان افغان که به سوئد پناهنده شده اند، توانسته اند با درخشش در لیگ نونهالان فوتبال این کشور توانایی های حیرت انگیزی از خود به نمایش بگذارند .

حسین و حسین غلامی، دو بردار دوگانگی(دو قلو) هستند که در حال حاضر در تیم نونهالان زیر ۱۴ سال سوئد بازی می کنند.

این دو برادر در بازی های تیم نونهالان سویدن توانایی بالایی از خود نشان داده اند و سبب شده است که فعالیت ورزشی خود را در تیم‌های اروپایی دنبال ‌کنند.

حسن و حسین در حال حاضر در گوتیاکاپ (بزرگترین بازی‌های فوتبال نونهالان جهان) که ۸۱ کشور با ۲۳۱ تیم از نونهالان دنیا در آن حاضر هستند فوتبال بازی می‌کنند و به جمع ۳۲ تیم برتر راه یافته‌اند.

توانایی هایی ورزشی این دو نوجوان که در دوران مهاجرت در ایران متولد شده اند، بسیار بالا توصیف شده است.

گفته شده است که این دو نوجوان مهاجر افغان در مسابقات دوش سال ۱۳۹۱ که به مناسبت روز جهانی المپیک در تهران برگزار شده بود، در بین ۱۰ هزار نفر که ۱۰ دونده تیم ملی ایران نیز شرکت کرده بود، مقام نخست را کسب کرده بودند.

پژواک نوشت: همزمان شبکه سوم تلویزیون ایران گزارش داده است که مهدی نوروزی، بازیکن تیم ملی فوتسال افغانستان به عنوان اولین مهاجر افغان به لیگ فوتسال ایران پیوسته است.

مهدی که در لیگ برتر فوتسال ولایت هرات نیز بازی کرده است، با یک قرارداد یک ساله به تیم فوتسال" آتلیه تهران" پیوسته و قراراست برای این تیم بخاطر راه یابی به لیگ برتر فوتسال ایران بازی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار