سرپرست فرمانداری هندیجان ازنیازمندی احداث پاساژومجتمع های تجاری دراین بندرخبرداد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرپرست فرمانداری هندیجان ضمن بازدیدازبازاراین شهرگفت: وجود مراکز خرید متمرکز مانند پاساژ و مجتمع های تجاری فرایند خرید کالا توسط شهروندان و مسافران را در بازار هندیجان تسهیل می کند.
سیدمهران رفیعی خاطرنشان کرد: قدیمی ترین پاساژ هندیجان که به بازار جوانان معروف است در حدود 41 سال پیش احداث و تا به امروز پاساژ مناسب دیگری مانند آن در این شهرستان ساخته نشده است.
وی تصریح کرد: تخریب بافت های فرسوده و احداث مغازه های مجتمع تجاری جدید از چهار سال گذشته چهره بازار این شهر را تغییر داده و بسیار مناسب و مطلوب کرده است و با سرمایه گذاری در احداث مراکز تجاری می توان به ارتقا کمی و کیفی بازار هندیجان کمک نمود.
وی بااشاره به  ورود مسافر به این شهر به عنوان یک سرمایه افزود: در نبود صنایع، ورود مسافر به این شهر می تواند به عنوان یک فرصت به رونق اقتصادی هندیجان کمک نماید و لازم است کلیه اقدامات لازم جهت تسهیل در رفع مشکلات و خدمت رسانی هر چه مطلوب تر به آنها به عمل آید.
رفیعی درادامه گفت : گسترش بازار ضرورت احداث مجتمع های متمرکز و زیرساخت های اساسی مانند پارکینک را بیش از پیش ضروری می نماید و شهرداری هندیجان باید ضمن رفع مشکلات موجود همکاری لازم را با سرمایه گذاران در این حوزه به عمل آید.
 این مقام مسئول درپایان خاطرنشان کرد: بازار این شهرستان مرزی که هم اکنون برای اقلام خاصی در سطح کشور معروف شده با احداث مجتمع های تجاری متنوع تر خواهد شد و مسافران بیشتری را به خود جذب خواهد نمود
 شهرستان هندیجان یکی ازشهرهای تاریخی ایران  باقدمتی بیش از3000سال باجمعیت 45هزارنفر،درجنوب شرقی استان خوزستان ودرشمال خلیج فارس قرارگرفته لازم به یادآوری است این شهرستان  یکی از بنادر تجاری و صیادی مهم استان خوزستان است.
انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.