تیم ملی بسکتبال کشورمان در یک دیدار نزدیک مغلوب چین تایپه شد .

ایران با ناداوری مغلوب میزبان شدبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی بسکتبال ایران که این روز ها در چین تایپه برای حضور در جام ویلیام جونز به سر می برند،در دیدار مقابل تیم میزبان مغلوب شدند و پس از کره جنوبی این دومین شکست تیم ملی  بسکتبال کشورمان بود که رقم خورد.

ملی پوشان کشورمان که بدون سرمربی و حامد حدادی راهی این بازی ها شده اند در مقابل تیم میزبان با ناداوری روبه رو شدند و در پایان بازی را با نتیجه نزدیک 66 - 63 به حریف واگذار کردند . 

بسکتبالیست های کشورمان در کوارتر اول خوب ظاهر شدند و با نتیجه 15 - 11 از میزبان جلو بیافتند اما این اتفاق در کوارتر دوم ادامه دار نبود و چین تایپه ای ها نتیجه را جبران کرده و در پایان با نتیجه 20 -13 از ملی پوشان ایران جلو افتادند . 

کوارتر سوم هم مانند کوارتر دوم برای ایرانی ها خوش یمن نبود و آن ها باز هم با نتیجه 18 - 13 مغلوب شدند تا کار به کوارتر آخر کشیده شود . 

ایرانی ها اما زمانی به خود آمدند که دیگر فرصت کافی نداشتند . ملی پوشان کشورمان در کوارتر چهارم مانند کوارتر اول عمل کردند و موفق شدند تا با نتیجه 22 - 17 میزبان را شکست دهند . 

اما متاسفانه این تلاش خیلی در نتیجه کلی تاثیر گذار نبود و تیم ملی کشورمان برای بار دوم با نتیجه 66 - 63 مغلوب شد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار