سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان گفت : بازی های تدارکاتی کمی داشتیم و نتوانستیم براساس برنامه عمل کنیم. اگر این چنین نبود ما کره و ژاپن را شکست می دادیم.

نوری: شرایط آماده سازی مناسبی نداشتیممحمد نوری سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، از قرعه ملی پوشان جوان در مرحله بعد گفت : نتوانستیم اول گروه بشویم و بازی مقابل کره جنوبی و ژاپن را واگذار کردیم به همین دلیل کار سخت تری داریم و باید به مصاف چین برویم . 

وی در خصوص بازی مقابل کره جنوبی اظهار داشت : متاسفانه ما پیش از حضور در این مسابقات تنها 4 بازی انجام دادیم .این در حالی است که در سال 2008 نزدیک به 150 بازی داشتیم که بالای 40 بازی آن خارجی و بقیه تورنومنت های داخلی با حضور تیم های خوب بود . اما متاسفانه حالا این شرایط وجود نداشت و بازیکنان ما از جهت روحی و روانی شرایط خوب و مساعدی ندارند . 

نوری در خصوص وضعیت کاپیتان تیم ملی آذری هم اظهار داشت : کاپیتان ما همچنان مصدوم است و به دلیل مسایل روحی هنوز نتوانسته به آمادگی 100 درصد برسد و دلیل این موضوع هم بازی های کمی بود که بازیکنان ما انجام داده اند و نتوانسته اند فشار کافی را داشته باشند. 

سرمربی تیم ملی در مورد انتقاد های موجود از نحوه بازی ملی پوشان هم گفت: ما هم پرس را انجام می دهیم و ما هم برنامه هایی داریم اما متاسفانه تمام این برنامه ها را در تیم خودمان انجام داده ایم و حریفی نداشتینم تا بر روی این مسایل کار کنیم . 

نوری افزود : اگر تیم قوی تر و شرایط بهتری داشتیم هم می توانستیم مقابل کره جنوبی به برتری برسیم و هم در مقابل ژاپن برنده باشیم . 

سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان در پایان اظهار داشت : اگر چه تیم ملی چین بسیار قدرتمند است اما ما نا امید نیستیم و برای باخت به میدان نمی رویم . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار