فرماندار کاشمر گفت: برای اولین‌بار 540 میلیون تومان به جاده شادمهر به انابد تخصیص یافته است.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسن فرهادی با بیان اینکه وضع اعتبارات کشور رو به بهبود است، از رشد 27 درصدی اعتبارات ابلاغی به این شهرستان نسبت به سال 94 خبر داد و افزود: با توجه به شرایط کشور مردم را باید توجیه کرد و از مسئولان خواست پیگیر پروژه‌ها باشند.
 
وی با اشاره به این که در سایه تعامل، همکاری و تلاش مسئولان خوشبختانه در گام نخست عملکرد مجموعه شهرستان نمره  قابل قبولی داشته است، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به هفته دولت در روزهای نخست شهریورماه از مسئولان ادارات و نهادها انتظار داریم نسبت به اعلام پروژه‌های قابل افتتاح در این هفته به فرمانداری اقدام و از افتتاح پروژه‌های تکراری خودداری کنند.
 
فرهادی با تاکید بر اینکه به صورت سرزده از ادارات سرکشی و از نزدیک پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان را رصد می‌کنیم، یادآور شد: رؤسای ادارات باید مرخصی و مأموریت‌ها را به فرمانداری اعلام کنند، لذا در صورت عدم اطلاع فرمانداری مدیری محل کارش را ترک کند قطعاً به اداره کل آن منعکس خواهد شد.
 
وی ادامه داد: تا کنون بخش عمده‌ای از عملیات عمرانی سالن جلسات فرمانداری به پایان رسیده است و تا پایان سال با تخصیص اعتبار مورد نیاز تکمیل و به بهره‌برادری خواهد رسید و مستأجری جلسات شورای اداری به پایان خواهد رسید.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه دولت علی‌رغم مشکلات بسیار مالی 4 میلیارد و 800 میلیون تومان به بخش کوهسرخ اختصاص داده است، افزود: این وحدت و صمیمیتی که در کشور ایجاد شده بسیاری مدیون مراکز نماز جمعه است.

منبع:ایسنا
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۸:۲۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
دلم برا کاشمر تتگ شده