ساخت مواد پره های توربین بادی به وسیله یک شرکت فناور

مجری پروژه "طراحی و ساخت مواد اولیه مورد نیاز پره‌های تورربین‌های بادی گفت: ساخت پره های توربین بادی باهدف صرفه جویی ارزی و با حمایت ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدید‌پذیر معاونت علمی صورت گرفت.

ایرج امیری مجری پروژه "طراحی و ساخت مواد اولیه مورد نیاز پره‌های تورربین‌های بادی"  در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اجرای پروژه  توربین بادی اظهار داشت: از 4 سال گذشته تحقیقات و مطالعات ما برای ساخت مواد پره های  توربین بادی در داخل کشور با هدف قطع وابستگی از واردات این ماده از خارج و صرفه جویی ارزی  آغاز شد.

وی یاد آور شد:  با این اقدام نیاز کشور به واردات این مواد مرتفع شده و در حال حاضر ما موفق به ساخت این مواد با فناوری بومی شدیم .

مجری طرح عنوان کرد: شرکت توليدكننده توربين‌های بادی که پیش از این این مواد را وارد می‌کرد به عنوان اولین مشتری ما برای تهیه این مواد هستند.

امیری گفت:  ما به دنبال بحث تجاری سازی این محصول  به فکر صادرات به خارج کشور نیز هستیم که در این راه ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدید‌پذیر معاونت علمی بیشترین حمایت از ما داشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار