لرستان؛

خودکفایی بیش از 3 هزارخانواده زیر پوشش کمیته امداد در لرستان

مدیرکل کمیته امداد لرستان از برگزاری جشن خودکفایی سه هزارو350 خانواده تحت پوشش کمیته امداد لرستان در 24 مرداد ماه امسال خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ محمدی فارسانی در نشست کارگروه اشتغال شهرستان خرم آباد افزود: این جشن خودکفایی همزمان با 24 مردادماه سالروز میلاد امام رضا(ع) برگزار و این خانواده ها از چرخه مستمری بگیری خارج می شوند.
وی اظهار کرد: مجوزهای مورد نیاز صندوق قرض الحسنه ولایت امداد وابسته به کمیته امداد نیز از بانک مرکزی اخذ شده است و این نوید را به مردم خرم آباد می دهیم که این صندوق نیز در روز 24 مرداد برای ارائه تسهیلات قرض الحسنه به عموم مردم و مشارکت در کارهای عام المنفعه راه اندازی شود.
مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه پارسال 756 شغل با 95 میلیارد ریال اعتبار توسط کمیته امداد در شهرستان خرم آباد ایجاد شده است، گفت: کمیته امداد پارسال در مجموع با ایجاد چهار هزار شغل و اختصاص 22 درصد از سهم اشتغالزایی استان به خود رتبه نخست را در بین سایر دستگاه های اجرایی کسب کرد.
محمدی فارسانی با بیان اینکه کمیته امداد در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی با برنامه عمل می کند، بیان کرد: امید است در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بتوانیم در راستای محرومیت زدایی و اشتغالزایی قدم های عملی برداریم.
انتهای پیام /ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.