عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت :امیدوارم از هفته سوم به بعد مسابقات لیگ برتر شاهد یک استقلال واقعی و قدرتمند باشیم.

زمانی:استقلال واقعی را از هفته سوم به بعد خواهیم دیدحسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار استقلال مقابل نفت تهران اظهار داشت: به نظر من بازیکنان در بازی روز گذشته عملکرد خوبی داشتند اما برای رسیدن به شرایط ایده ال تر نیاز به زمان بیشتری است و باید بگویم با توجه به اینکه تیم دوران بدنسازی را پشت سر گذاشته بر همین اساس از آمادگی کاملی برخوردار نبودند اما امیدوارم از بازی سوم به بعد شاهد یک استقلال واقعی و قدرتمند باشیم .

وی ادامه داد :جا دارد از زحمات بازیکنان و مربیان تیم تشکر کنم و تلاش بازیکنان در نخستین دیدار لیگ، ما را به هفته‌های آینده امیدوار کرد و مطمئن هستیم این تیم نتایج خوبی خواهد گرفت.با کادر فنی خوبی که ما داریم هواداران مطمئن باشند از بازی سوم به بعد استقلال دیگر را شاهد خواهیم بود. البته تماشاگران هم باید به ورزشگاه بیایند و با حضور خود بازیکنان را دلگرم کنند.

زمانی در خصوص محرومیت هواداران این تیم در دیدار مقابل نفت افزود: در ابتدا باید بگویم که نسبت به محرومیت هواداران تیممان گلایه دارم و حتی این موضوع را به آقای تاج منتقل کردم و در این خصوص با ایشان صحبت کردم و از وی خواستم که این رای تعلیق شده و در صورت تکرار دو برابر برای ما محسوب گردد. ایشان هم نظر ما را قبول کرد و حتی به کمیته استیناف این موضوع را ابلاغ کرد اما فکر می کنم با توجه به اینکه دستور لازم ارایه شده بود اما بعضی از دوستان در کمیته استیناف این امر را انجام ندادند .

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص برگزاری جلسه هیات مدیره گفت:در صدد هستیم تا هفته آینده برای رسیدگی به مسائل باشگاه جلسه را تشکیل دهیم .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.