وزیر راه و شهرسازی از عملیات ساخت بیمارستان 220 تختخوابی بروجن بازدید کرد.

بازدید وزیر راه و شهرسازی از ساخت بیمارستان 220 تختخوابی بروجنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری، از عملیات ساخت بیمارستان 220 تختخوابی بروجن بازدید کرد.

وزیر راه و شهرسازی در این بازدید گفت: بیمارستان 220 تختخوابی بروجن در حال حاضر با صرف 240 میلیارد ریال، 87 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امسال به بهره برداری برسد.

عباس آخوندی، درباره بزرگراه چهار بانده 146 کیلومتری در حال احداث شهرکرد ـ بروجن ـ لردگان هم اظهار داشت: این پروژه هم اکنون 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به بار ترافیکی بخش‌های زیادی از محور شهرکرد ـ بروجن ـ لردگان، گفت: 12 کیلومتر از این مسیر در حد فاصل شهرکرد ـ بروجن در دست ساخت است که امیدواریم روسازی آن هر چه زودتر به اتمام برسد.

آخوندی با بیان اینکه بزرگراه شهرکرد ـ بروجن ـ لردگان محور اساسی به سمت خوزستان محسوب می‌شود ادامه داد: 30 کیلومتر دیگر از مسیر این محور در حد فاصل بروجن تا لردگان هم در دست احداث می باشد.

وی افزود: پروژه ساخت یک کمربندی در شهر بروجن، با کمک شهرداری این شهر نیز دستور کار قرار دارد.

به گفته وزیر راه و شهرسازی؛ با سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه در چهارمحال و بختیاری، در حال حاضر طول بزرگراه‌های این استان از 110 کیلومتر به 250 کیلومتر رسیده است.

بیمارستان 220 تختخوابی بروجن شامل بخش های کودکان، زنان و زایمان، بستری، ICU ،CCU، اتاق عمل، آزمایشگاه و درمانگاه، با 16 هزار متر مربع زیربنا در 6 طبقه در حال احداث می باشد که برای بهره برداری از آن 200 میلیارد ریال دیگر نیاز است.

احداث این بیمارستان از سال 1387 آغاز شده است.

بازدید از پروژه چهار خطه شدن محور شهرکرد به شلمزار و شرکت در نشست شورای حمل و نقل و مسکن استان از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار