2 هزار کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف معدوم در شهر آشخانه معدوم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهر آشخانه گفت:در بازدید های انجام شده از ابتدای سال تا کنون 2000 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در سطح این شهرستان جمع آوری و معدوم شد.

بازخانه اظهار داشت: 11 بازدید مشترک با فرمانداری ، صنعت معدن و تجارت ، گردشگری و ... از مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی و بین راهی انجام شده و همکاران واحد بهداشت محیط موفق به جمع اوری این مقدار مواد تاریخ گذشته شدند.

وی در خصوص سایر اقدامات واحد بهداشت محیط این شبکه افزود: بازدید از مساجد و حسینیه ها و تکایا و نظارت بر برنامه توزیع نذورات در ماه مبارک رمضان ،بازدید از سامانه های آبرسانی شرب روستایی و شهری در قالب گشت مشترک با اداره آبفاو آبفار،برگزاری برنامه های هفته بدون دخانیات ( برگزاری نمایشگاه بدون دخانیات ، نصب بنرهای اطلاع رسانی و آموزشی در مرکز بهداشت و مراکز بهداشتی ، سخنرانی امام جمعه در خصوص دخانیات در خطبه های نماز جمعه و کلاس های اموزشی )، اجرای طرح تشدید بازرسی از مراکز و اماکن حساس در خارج از وقت اداری بصورت همه روزه و اجرای مانور زلزله در ستاد شبکه بهداشت و درمان نیز از دیگر اقداماتی است که توسط همکاران واحد بهداشت محیط و حرفه ای انجام شده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.