بازی پوکمان گو هم فریاد فلسطینیان را شنید+عکس

در تصویر زیر با زبان بازی پوکمان گو نارضایتی فلسطینیان از وجود دیوار حائل اسرائیل به خوبی نمایان است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی جدید پوکمان گو که برای سرگرم کردن دارندگان تلفن‌های هوشمند  طراحی شده و به سرعت جایگاه خود را در تمام دنیا باز کرده است واکنش هایی را  از سوی کاربرانش در فلسطین به دلیل وجود دیوار حائل اسرائیل در سرزمین های اشغالی در پی داشته است.
گفتنی است؛ دیوار حائل در کرانه غربی دیواری است که رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۲ کار ساخت آن را در کرانه باختری رود اردن آغاز کرد. 
رژیم صهیونیستی مدعی‌ است این دیوار به دلایل امنیتی ساخته شده و هدف از ساخت آن جلوگیری از حمله به خاک اسرائیل است.
دیوان بین المللی لاهه، در تاریخ 22 فوریه 2004 به مدت سه روز موضوع دیوار حائل را مورد بحث و بررسی حقوقی قرار داد. در این زمینه توافقی قریب به اتفاق بین‌ حقوقدانان دیوان وجود داشت که ساخت یک حصار چند صد کیلومتری توسط اسرائیل به مثابه نقض حقوق بین‌الملل و نقض کنوانسیون بین المللی در مورد چگونگی رفتار با مناطق اشغالی است.

براساس این گزارش، 12 سال از صدور حکم دادگاه لاهه مبنی بر غیرقانونی بودن دیوار حائل می گذرد اما ساخت دیوار حائل همچنان ادامه دارد و 62 درصد از ساخت آن تکمیل شده است و سرزمینهای فلسطینی ها را از هم جدا کرده است. 85 درصد از دیوار حائل در سرزمین های فلسطینی ساخته شده است.

بازی پوکمان هم فریاد فلسطینیان را شنید+عکس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار