یکی از اعضای حزب کارگر انگلیس به دلیل ورود بدون اجازه به اتاقش رسماً از فرد خاطی شکایت کرد.

انتقاد زنان عضو حزب کارگر از جرمی کوربین/ ورود بدون مجوز به دفتر کارمندان
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، بحث های جدیدی در حزب کارگر انگلیس به دلیل شکایت رسمی «سیما مالهوترا،» نماینده پارلمانی حزب اپوزیسیون کارگر از یکی از کارمندان به دلیل نقض «امنیت و حریم خصوصی» دفترش -وست مینیستر- به میان آمده است. مالهوترا در نامه ای به رئیس مجلس عوام، از ورود به دفترش بدون کسب مجوز خبر داد و شکایت خود از این موضوع را رسماً اعلام کرد.

«جان مک دانل،» صدراعظم دولت در سایه انگلیس در این خصوص اعلام کرد مدیر دفترش بر این باور بوده که کسی از این مکان استفاده نمی کند. وی همچنین اعلام کرد امیدوار است رقابت برای رهبری حزب کارگر اندکی زخم های این حزب را که به دو دسته تقسیم شده، درمان کند.

این بحث ها زمانی به میان آمده که پیش از این نیز بیش از 40 زن عضو حزب کارگر در نامه ای به رهبر این حزب –جرمی کوربین- نوشتند وی نتوانسته جلوی تهدید شدن اعضای پارلمان را بگیرد.

مالهوترا که ماه گذشته از سمت خود –وزیر خزانه داری دولت در سایه انگلیس- استعفا داد به دلیل تجاوز به دفترش که به گفته او بیش از چند بار صورت گرفته به کوربین اعتراض کرد. وی اعلام کرد نمی داند چه کسی و به چه دلیلی بدون اجازه وارد اتاقش شده است؛ اما این موضوع نشان می دهد کارمندان وی امنیت ندارند.

مک دانل که رئیس مالهوترا در تیم خزانه داری حزب کارگر بوده است در این خصوص اعلام کرد مدیر دفترش یک ماه پس از استعفای مالهوترا با مشاهده وسایل انباشته شده خارج از اتاق این خانم گمان می کرده کسی از این مکان استفاده نمی کند. وی در ادامه گفت این کارمند که نگران از دست دادن شغلش بود از خانم مالهوترا عذرخواهی کرد و انتظار شکایت رسمی را نداشت.

مک دانل در مصاحبه با بی بی سی رو به دوربین کرد و از حزب کارگر خواست این بحث ها را پایان دهند. وی اعلام کرد:« گروه کوچکی هستند که می خواهند حزب ما را از هم بپاشند و کسی را جایگزین جرمی کوربین کنند. لطفا این کار را با  کارمندانی که نمی توانند از خود دفاع کنند، نکنید.»

مک دانل در ادامه اعلام کرد او و کوربین در رهبری این حزب اشتباهاتی را مرتکب شده اند و اگر حزب کارگر در انتخابات عمومی پیروز نشود، هر دو استعفا می دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار