عملیات آسفالت جاده ارتباطی تکاب - سقزدرمحوردوراهی ایرانخواه آغازشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ثقفی فرماندار تکاب در بازدید از عملیات آسفالت ریزی جاده ارتباطی تکاب - قزدرمحوردردوراهی ایرانخواه گفت : این مسیربطول 25کیلومتراست که درسالهای قبل آسفالت گردیده بودامااسفالت 5.5کیلومتران درطی دوسال گذشته تخریب وموجب بروزمشکلاتی برای مردم شهرستانهای تکاب وسقزونیزاهالی روستاهای این مسیرشده بود.

وی افزود: هم اکنون باقی مانده آسفالت این محورپس ازاتمام عملیات مسیر گشایی و زیرسازی به طول 5.5 کیلومتر شروع شده وباتکمیل این پروژه ،مشکل مردم دراین محورکاملا حل خواهدشد.

ایرج ثقفی ادامه داد: برای احداث این جاده تاکنون 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده و برای تکمیل آن نیز 10 میلیارد ریال اعتبار دیگر مورد نیاز است.

وی بیان کرد: با تکمیل عملیات آسفالت ریزی جاده ایرانخواه علاوه بر سهولت تردد در مسیر تکاب به سقز و بهبود ارتباط جاده ای استان های آذربایجان غربی و کردستان، 27 روستای منطقه نیز از راه دسترسی مناسب بهره مند خواهند شد.

ثقفی اظهار کرد: با شروع عملیات آسفالت ریزی جاده تکاب ایرانخواه، یکی از آرزوهای دیرینه مردم منطقه برای بهره مندی از یک راه مناسب پس از سالها محقق خواهد شد که نقش مهمی در شکوفایی اقتصادی و حل بسیاری از مشکلات شهرستان تکاب خواهد داشت.

ثقفی افزود: تکمیل و آسفالت جاده تکاب – ایرانخواه علاوه بر تسریع و بهبود در حمل و نقل عمومی و بین شهری و دسترسی آسان روستائیان به مناطق شهری در استان های آذربایجان غربی و کردستان، توسعه و آبادانی منطقه را نیز در پی خواهد داشت.

جاده تکاب - سقزدرمحوردوراهی ایرانخواه به طول 25 کیلومتر، شهرستان تکاب در جنوب استان آذربایجان غربی را به شهرستان های سقز و دیواندره در استان کردستان متصل می کند.

تردددراین محوربویژه درزمستان به علت عدم تکمیل آسفالت وخاکی بودن 5.5کیلومتری مشکلاتی رابرای ترددمردم ایجادنموده بود.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: آسفالت ، تکاب ، عملیات ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.