فرماندار اسلام آبادغرب از شروع احداث کارخانه بازیافت زباله این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛افشین کریمی اظهار کرد: پیگیری ایجاد کارخانه بازیافت زباله اسلام آبادغرب با توجه ویژه استاندار و معاونین استانداری به نتیجه رسید و تا هفته‌های آتی ساخت کارخانه بازیافت زباله شهرستان با اعتبار اولیه 13 میلیارد و 500 میلیون ریال در زمینی به مساحت پنج هکتار آغاز خواهد شد.

 کریمی گفت: احداث این کارخانه می‌تواند زباله شهرستانهای اسلام آباد غرب، دالاهو و گیلانغرب را با مرکزیت این شهرستان بازیافت کند.

فرماندار اسلام آبادغرب اظهار کرد: علاوه بر اعتبار تخصیص یافته،  شهرداریهای این شهرستانها باید بصورت تعاونی و با بهره مندی از توان مالی و امکانات خودرویی و دریافت تسهیلات 10 میلیارد ریالی بدون بهره که مختص ایجاد کارخانه بازیافت است، در اجرای این پروژه  که در آمدزایی و اشتغالزایی مناسبی دارد، تسریع ایجاد کنند.
 
وی با بیان اینکه اسلام آبادغرب اولین شهرستانی در سطح استان خواهد بود که کارخانه بازیافت آن احداث می شود، گفت: متاسفانه بدلیل  نبود سیستم بازیافت زباله عرصه زیادی از منابع طبیعی و محیط زیست تخریب و به محل دفن زباله تبدیل می شود و ایجاد این کارخانه  برای این سه شهرستان بسیار ضروری است.

انتهای پیام/ز



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.