رئیس کمیته پشتیبانی ستاد اربعین استان ایلام خواستار تهیه بانک اطلاعات ماشن آلات برای خدمات دهی به زائران در ایام اربعین حسینی شد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حشمت اله عسگری اعلام کرد: کمتر از چند ماه تا ماه محرم و صفر و برگزاری آیین اربعین حسینی باقی مانده است و باید آمادگی لازم از هر نظر به ویژه در زمینه تامین ماشین آلات حمل و نقل زائران و دیگر خودروهای خدمات رسان از جمله موتور سیکلت و آمبولانس داشته باشیم.
عسگری اضافه کرد: بانک اطلاعاتی ماشین آلات و اطلاعات دقیق از وضعیت نوع خودروهای مورد نیاز در امور خدمات رسانی به زائران در کمترین زمان ممکن کمک زیادی به رفع گره های ترافیکی و تسهیل در تردد زائران می کند.
وی افزود: با تکیه بر تجربه های سال های قبل با رفع خلاها، کمبودها و نارسایی ها می توان برنامه ریزی منظمی برای ارائه خدمات مطلوب به زائرین حسینی در این ایام انجام داد.
عسگری از همه دستگاه های دولتی و خصوصی استان و کشور خواست تا همراهی و همکاری بیشتری با استان ایلام در برگزاری آیین پیاده روی اربعین حسینی که به یک حرکت ملی در سال های اخیر تبدیل شده، داشته باشند.
معاون استاندار ایلام گفت: به ویژه در زمان بازگشت زائران از آیین اربعین در مرز بین المللی مهران گاهی آمار به بیش از 100 هزار نفر در یک شبانه روز می رسد که باید همه امکانات و منابع برای ساماندهی و تسهیل اسکان، پذیرایی، جابجایی و خدمات دهی به آنان بسیج شود.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.