ایلام؛

جبران کمبود نظارت بر قیمت کالا و خدمات در ایام اربعین

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: با ساز و کارهایی که از هم اکنون اندیشیده شده خلا ناشی از نظارت بر قیمت کالا و خدمات در ایام اربعین را جبران می کنیم.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ یاراله نصیری اعلام کرد: با توجه به حجم زیاد حضور زائران حسینی در ایام اربعین در استان و برغم بسیج همگانی این دستگاه برای کنترل و نظارت بر قیمت کالا و خدمات اما در برخی موارد باز شاهد بی نظمی هایی بوده ایم که امسال با تدابیر لازم این مشکلات بر طرف می شود.
نصیری اضافه کرد: بخش خصوصی، بازاریان و اصناف و خیران ظرفیت بسیار خوبی برای کمک به تامین مایحتاج مورد نیاز پذیرایی از زائران حسینی دارند و اینکه سال گذشته با حضور فعال و چشمگیر خود عملکرد خوب و کارنامه درخشانی بجا گذاشتند.
وی افزود: امسال با جذب این کمک ها سعی می شود که کار اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در استان ایلام به خوبی انجام گیرد و زائران با رضایتمندی بیشتری استان را ترک کنند.
عضو کمیته پشتیبانی ستاد اربعین استان ایلام گفت: استفاده از ظرفیت استان های معین و سایر استان ها برای پذیرایی، حمل و نقل، اسکان و ارائه خدمات مطلوب به زائران لازم است تا در ایام اربعین، این حرکت ملی به نحو شایسته و با رضایتمندی حداکثری به سرانجام برسد.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.