کرمان؛

صرفه جویی 50 میلیون تومانی در آموزش و پرورش جیرفت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در جلسه شورای آموزش و پرورش از 50 میلیون تومان صرفه جویی و تولید ثروت در آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

صرفه جویی 50 میلیون تومانی در آموزش و پرورش جیرفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ احمد اسکندری نسب افزود: برای خرید 6 هزار صندلی و نیمکت باید 60 میلیون تومان هزینه می کردیم که حدود 40 میلیون تومان در راستای اقتصاد مقاومتی صرفه جویی داریم و سیاست ما بر این است که آموزش و پرورش درآمدزا باشد.

وی گفت : برنامه ریزی برای سال تحصیلی جدید و پروژه مهر، ساماند هی نیروهای انسانی، توسعه سنواتی و نقل انتقالات مسائلی هستند که باعث می شوند فرهنگیان کار رسمی خود را به صورت جدی آغاز کنند که این برنا مه ریزی ها در فصل تابستان صورت می گیرد.

اسکندری نسب خاطر نشان کرد: در بحث فضا سازی و آماده کردن فضاهای آموزشی که سخت افزاری است همه ساله در مدارس کارهای خوبی صورت می گیرد و نگاه ما بر این است که فضای تعطیل شده با بازگشایی متفاومت باشد.

وی تصریح کرد: برای تجهیز فضاهای آموزشی کار را با هنرستان فنی شروع کرده ایم که اعتبارات زیادی باید صرف خرید تجهیزات می شد اما با راه اندازی کارگاهی به بازسازی و بهسازی تجهیزات فرسوده پرداخته ایم تا از آنها استفاده بهینه شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت از تجهیز فضاهای آموزشی به سیستم سرمایشی خبر داد و گفت: این تجهیزاتکه نسبت به سال 92 با رشد قابل توجهی روبرو بوده است.

اسکندری نسب از خارج شدن مدارس دو نوبته در این شهرستان خبرداد وافزود: 17 مدرسه دو نوبته داشتیم که برای سال تحصیلی جدید خارج شدند.

وی سال تحصیلی 96-95 را سال کیفیت بخشی مدارس دانست.

اسکندری نسب از هیات امنایی شدن 8 باب مدرسه طی دو سال اخیر خبر داد و گفت: در سال جدید نیز تعداد 3 باب مدرسه هیات امنایی می شوند.

وی سال آینده را سال پایان بیسوادی اعلام کرد و افزود: باید به صورت تک تک به سراغ افراد بیسواد برویم و پایان سال 96 پایان بیسوادی را جشن بگیریم که جامعه هدف 10 تا 49 ساله ها هستند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.