کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: وزش باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

 امین دریافر با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان غبار آلود است، گفت:در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود. 

وی افزود:امروز و فردا با انتقال ریزگرد‌ها از سمت شمال، غرب و کویرمرکزی آسمان استان غبار آلود است و با توجه به غبار آلود بودن هوا کاهش کیفیت هوا و کاهش، دید افقی در نیمه شمالی، شمال و شرق استان دور از انتظار نیست.

دریافر بیان داشت:در روز چهارشنبه و پنج شنبه از میزان غبار در سطح استان کاسته می‌شود و از بعدازظهر پنج شنبه تا روز شنبه افزایش ابر و رگبار پراکنده باران در مرکز، شمال، جنوب غرب و شمال غربی پیش بینی می‌شود که نوع بارش‌ها رگباری است.

 کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد:از لحاظ دمایی تا روز چهارشنبه روند افزایشی دما را داریم که تا روز جمعه حدودا ۳ تا ۵ درجه هوا خنک‌تر می‌شود.

دریافر گفت: منوجان و کهنوج ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لا له زار با دمای ۱۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار