مردمی بودن مهمترین رویکرد برنامه های فرهنگی دهه کرامت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امام جمعه شادگان در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته کرامت گفت: از ظرفیت همه مراکز دینی و فرهنگی  برای هر چه با شکوه تر برگزار کردن جشن های دهه کرامت در شهرستان باید استفاده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجید شرفی با تاکید بر همکاری همه نهادها در برگزاری برنامه های دهه کرامت افزود: اجرای برنامه های متنوع از سوی نهادهای متولی یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای دهه کرامت یکی از برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی مهم است و هر ساله تمام نهادها اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های متنوع با محوریت امام رضا(ع) می‌کنند، گفت: جا دارد امسال تمام دستگاه‌ها و مسئولان شهرستان هر چه مضاعف تر با ستاد بزرگداشت دهه کرامت مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد اجرای برنامه‌های متنوع و اثرگذار برای عموم مردم شهرستان باشیم.

امام جمعه شادگان دهه کرامت را ظرفیت مناسبی برای ارائه برنامه های فرهنگی و مذهبی دانست و افزود: برنامه های این دهه باید با هم افزایی، مشارکت، خلاقیت و فراگیری تهیه و تدوین شود.

حجت الاسلام شرفی ، با یادآوری این مطلب که دهه کرامت ظرفیت های بی بدیلی برای فرهنگی سازی سبک زندگی دینی دارد، گفت: شناخت شخصیت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) و استفاده از برکات وجودی ائمه اطهار(ع) در کشور می تواند یک ظرفیت فرهنگی باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.