جشنواره رضوی هم زمان با آغاز دهه کرامت در استان آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جلسه هماهنگی دهه کرامت گفت: این دهه از 14 مرداد آغاز و تا 20 این ماه ادامه دارد.

اسکندرنژاد افزود : این دهه فرصت مناسبی برای اجرای برنامه های مختلف درباره زندگی و سیره امام رضا (ع) و کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) است.

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، 150 اثر از سراسر کشور در رشته های تئاتر، فیلم کوتاه ، داستان نویسی و شعر  به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: بخش رسانه های دیجیتال این جشنواره هم مختص شرکنندگان استان قزوین است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت : اختتامیه این جشنواره 20 مرداد در استان و چهار روز بعد در صحن امام رضا (ع ) برگزار می شود.

رشوند نماینده بهزیستی استان هم  در این جلسه برگزاری میلاد حضرت معصومه (ع) را یکی از مهم ترین برنامه های این اداره کل بیان کرد.

زرآبادی نماینده شهرداری قزوین هم از برگزاری مراسم بزرگداشت سردار آزادگان حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ابوترابی با نام ابر فیاض در 14 محله و بوستانهای قزوین خبر داد.

 مریم بیدخام سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری هم  ،برگزاری نمایشگاه مد و لباس بر گرفته از الگوهای اسلامی و جوان پسند ،بازارچه فصلی با هدف فروش تولیدات زنان کم درامد و مسابقات ورزشی بانوان از برنامه های حوزه زنان در دهه کرامت بیان کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار