مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری نمایشگاه عکس از حرم امام رضا(ع) در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه عکس از حرم امام رضا(ع) در زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ناصر مقدم با اعلام این خبر اظهار کرد: ۱۴ مردادماه سال جاری و همزمان با آئین اختتامیه جشنواره کرامت انسانی از منظر رضوی، نمایشگاه عکس از حرم امام رضا(ع) در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره کرامت انسانی از منظر رضوی در استان زنجان، تصریح کرد: همایش علمی پژوهشی کرامت انسانی از منظر رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع ) است که به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل ارشاد زنجان با اشاره به استقبال پژوهشگران و محققان از این همایش افزود: به همین منظور دو بار متوالی زمان ارسال آثار به این جشنواره تمدید شد که تاکنون ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه جشنواره کرامت انسانی از منظر رضوی در استان زنجان ارسال شده است.

مقدم با اشاره به اینکه آثار رسیده به دبیرخانه توسط حجت‌الاسلام مهدی مجتهدی، تورج عقدایی و ابراهیم قاسمی داوری خواهند شد، تاکید کرد: از برگزیدگان آثار در مراسم اختتامیه که ١٤ مرداد همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود تجلیل خواهد شد.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.