زنجان؛

استفاده از تلفن همراه هوشمند برای موزعین

جلسه توجیهی استفاده از تلفن همراه هوشمند برای موزعین در زنجان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با توجه به تحویل گوشی های تلفن همراه هوشمند به موزعین ، توسط کارشناسان واحد فناوری اطلاعات پست استان آموزش های نحوه کاربری نرم افزار توزیع به ایشان داده شد.

در ادامه جلسه سبحانی مدیرکل پست استان با اشاره به استفاده از گوشی های جدید گفت: با توجه به رشد فناوری اطلاعات ، شرکت پست نیز با توجه به امکانات جدید سطح سرویس دهی خدمات خود را افزایش داده که نمونه آن استفاده از گوشی های جدید جهت اخذ امضاء الکترونیکی از مشتریان می باشد.

سبحانی در خصوص زمان توزیع مرسولات خاطر نشان کرد: توزیع بموقع مرسولات پستی بسیار دارای اهمیت بوده و زمان دریافت بسیاری از مرسولات برای مشتریان مهم بوده می باشد.

مدیر کل پست استان گفت: مشتری برای ما مهم است و از طرف دیگر ما نیز برای مردم مهم هستیم . ظاهر وآراستگی موزعین، یک شکل شدن لباس ، موتوسیکلت ، کلاه ، خورجین و... در راستای این اهمیت است.

وی ادامه داد: باید سعی کنیم با ظاهری خوب و آراسته و در خور شان خود و سازمان جلوی مردم ظاهر شویم و با روی خوش نسبت به انجام وظایف محوله اقدام نمائیم. در شهر نسبت به اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی احترام گذاشته و آنها را رعایت نمائیم. ما جدای از اجرای کار و احترام به قوانین بعنوان کارکنان دولت باید نماد یک کارمند خوب در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بین مردم باشیم.

سبحانی با تاکید به استفاده از گوشی های جدید بیان کرد: بروز بودن و ارسال سریع اطلاعات ، حذف مستندات کاغذی توزیع ، پیگیری های سریع مرسولات پستی از مزایای استفاده از گوشی های هوشمند بوده و در حفظ و نگهدای گوشی ها اهتمام نمائید.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.