امام جمعه موقت زاهدان گفت:با عوامل ناامنی های سیستان و بلوچستان به شدت برخورد می شود

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.، حجت الاسلام حمیدی  در خطبه های نماز جمعه زاهدان افزود:استکبار جهانی همیشه در تلاش است که به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران ضرباتی را وارد کنند که در این رابطه مردم باید هوشیار و آگاه باشند.

حمیدی ضمن تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج) و مردم در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل تروریستی که در خاش فصد خرابکاری را داشتند گفت: این مزدوران استکبار به اشد مجازات خواهند رسید.

خطیب نماز جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: جنایتکاران تروریست بدانند اکنون فقط نیروهای نظامی و امنیتی نظام در مقابلشان نیستند، بلکه اکنون مردم سیستان و بلوچستان اعم از سنی و شیعه در مقابلشان قرار دارند.

وی در ادامه همچنین به وقایع چند روز اخیر کشور ترکیه نیز اشاره کرد و گفت: تاریخ اثبات نموده است که ماهیت کودتا، غلط است و ریشه در خودخواهی حزبی و فردی دارد و همواره کودتاچیان به عنوان افراد خودکامه شناخته می شوند.

حطیب نماز جمعه زاهدان در ادامه با گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور در 5 مرداد سال 58 بیان کرد: اتحاد و اجتماع صفوف نمازگزاران نماز جمعه، توطئه ‏های حساب شده و ترتیب یافته منافقان را خنثی می سازد و حیله و تزویر آنان را در هم می شکند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.