یاسوج؛

اطلاع رسانی ازخدمات دولت به مردم از وظایف مهم مسئولان اجرایی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به خدمات گسترده دولت تدبیرو امید در زمینه های مختلف گفت: اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم از وظایف اصلی مسئولان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛رضا دهبانی پور گفت: در دنیای امروزکه از آن به عصر اطلاعات تعبیرکرده اند اطلاع رسانی خدمات دولت جز حقوق اصلی مردم است وغفلت از این مهم شاخص خوبی برای مدیران نیست.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در امانت داری و توجه به منافع عمومی استان اظهارکرد: مسئولان باید با اعتماد کامل واحساس مسئولیت بیشتر عملکرد خود را در اختیار رسانه ها قرار دهند.

دهبانی پور تصریح کرد: سفر دولت تدبیرو امیدبه نمایندگی ازنظام جمهوری اسلامی به استان فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت ها و استفاده بهینه از این پتانسیل ها برای برون رفت از محرومیت است.

وی بیان کرد: رسانه ها علاوه بر تشویق مردم در استقبال از سفر هیات دولت باید خواسته ها ومطالبات بحق مردم را نیز با اطلاع رسانی جامع از هیات دولت درخواست کنند.

دهبانی پور با اشاره به تلاش شبانه روزی استاندار در رایزنی با مسئولان کشوری برای جذب اعتبارات بیشتر بیان کرد: امید است سفر هیات دولت به استان سفری پربار و امید آفرین باشد.

به گزارش ایرنابه گفته سید موسی خادمی استاندارکهگیلویه وبویراحمد، برنامه های سفر هیات دولت به استان در سه مرحله تدوین شده است.

موضوع اول، مشکلات طرح های عمرانی و اقتصادی است، دوم مطرح شدن موانع سده راه توسعه کهگیلویه و بویراحمد به طور منطقی و علمی راهبرد مسئولان برای پیگیری مطالبات مردم در این سفر است و سومین مرحله از سفر نامه ها و درخواست های مردمی از طریق شبکه سامد، است که این درخواست ها از طریق این شبکه بعد از سفر پیگیری شود.

هنوز تاریخ دقیقی از سفر هیات دولت به استان اعلام نشده است.

استان 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران قرار دارد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.