فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه با اشاره به پیگیری های انجام شده برای آسفالت 30 متر جاده دسترسی به شهدای گمنام شهر دهدشت گفت: راه این مسیر ارتباطی از سال 92 تاکنون ساخته نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سرهنگ سعید برومند در ستاد فرعی کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد در فرمانداری کهگیلویه افزود: با توجه به خاکی بودن مسیر نیاز است شهرداری دهدشت نسبت به زیر سازی و آسفالت جاده دسترسی به شهدای گمنام اقدامات لازم را انجام دهد.

وی اظهارکرد: تخصیص اعتبار ساماندهی گلزار شهدای شهرستان از سوی شورای برنامه ریزی استان خواهد بود و مجری طرح نیز بسیج سازندگی با شرکت های پیمانکاری است.

برومند زاده تصریح کرد: سال گذشته 560 میلیون ریال برای ساماندهی گلزار شهدای گمنام اعتبار تخصیص داده شد.

وی بیان کرد: تاکنون هیچ گونه اعتباری جهت ساماندهی گلزار شهدای گمنام بخش سوق و قلعه رئیسی اختصاص داده نشده است و با توجه به وضعیت بلاتکلیف گلزار شهدای گمنام سوق، قلعه رئیسی و دهدشت،خاک سپاری پیکر شهدای گمنام در بخش دیشموک امکان پذیر نیست.

وی افزود: تاکنون پیشنهادهای زیادی در راستای ورود شهدای گمنام به بخش دیشموک داده شد که از سوی سپاه با توجه به نبود زیرساخت های لازم رد شده است.

شهردار دهدشت نیر در این ستاد افزود: آسفالت و بهسازی جاده دسترسی به شهدای گمنام در اولویت حوزه عمرانی شهرداری خواهد بود.

جواد تخشا اظهارکرد: تا قبل از مهر سال جاری زیر سازی و آسفالت این مسیر انجام می شود.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و همکاری دیگر نهادها تمثال مبارک شهدا نیز در میادین و خیابانهای شهر نصب خواهد شد.

المان دو شهید گمنام شهر دهدشت در ورودی جاده بهبهان در تپه نورالشهدا قرار دارند.

شهرستان کهگیلویه 314 شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.