همایش کشوری بازخوانی عملیات مرصاد با عنوان بزرگداشت حماسه‌سازان غرورآفرین مرصاد به میزبانی استان سمنان در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، جانشین فرمانده سپاه استان سمنان گفت : استان سمنان، امسال بازخوانی عملیات مرصاد را با عنوان بزرگداشت حماسه‌سازان غرورآفرین مرصاد در منطقه چارزبر کرمانشاه انجام می‌دهد.
اسحاق هراسانیان با تأکید بر تبیین مجاهدت‌ها و نقش رزمندگان استان سمنان در زمین‌گیر کردن منافقانی که در سال 67 قصد ورود به کشور و توطئه و دسیسه‌ای دیگر داشتند و به گمان باطل خود می‌خواستند، جشن پیروزی خود را در تهران برگزار کنند، افزود: راویان دفاع مقدس باید به‌درستی در تبیین آنچه گذشته است، تلاش کنند و باید نقش رزمندگان استان سمنان در عملیات مرصاد بیان شود که صحه این گفتار کلام رهبر معظم انقلاب است که فرمودند شنیدم نقش تیپ قائم (عج) آن‌چنان بود که اگر نبود، ممکن بود دشمن تا کرمانشاه پیش بیاید؛ آنکه ایستاد تیپ قائم (عج) بود، این‌ها در تاریخ می‌ماند.
وی اظهار داشت: باید از فرصت میزبانی این همایش به‌خوبی استفاده شود و امیدواریم نمایندگان خوبی برای تبیین ایثارگری تمام رزمندگان باشیم و شرمنده شهدا نشویم.
هراسانیان با اشاره به اینکه در عملیات مرصاد استان سمنان 67 شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرد، گفت:‌ به فضل الهی با حضور به‌موقع تیپ 12 قائم (عج) در منطقه چارزبر در سال 67 عملیاتی منافق کش صورت گرفت که از 5 هزار منافق سازمان‌دهی شده این گروهک جنایتکار بیش از دو هزار و 400 نفر کشته و زخمی شدند و می‌شود گفت منافقان در این عملیات به‌طور کامل منهدم شدند.
وی خاطرنشان کرد: برای حضور عموم مردم در این همایش بزرگ و کشوری تاکنون استقبال خوبی شده است و دو هزار نفر از هم استانی‌ها با 50 دستگاه اتوبوس از همه نهادها، ادارات،‌ طلاب، بسیجیان، دانشجویان، دانش آموزان به انضمام ماشین‌های شخصی به منطقه جهت حضور در این همایش که چهارم مردادماه برگزار خواهد شد، اعزام خواهند شد.
جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان گفت: تمهیدات و هماهنگی‌های لازم برای اسکان، تغذیه و پذیرایی هم استانی‌ها در محل قرارگاه استان سمنان در محل برگزاری همایش انجام شده است و آمادگی داریم که تمام کسانی که می‌خواهند در این همایش حضور داشته باشند را پذیرا باشیم.
هراسانیان با اشاره به فضاسازی‌ها، فراهم‌سازی پارکینگ و مسائل امنیتی برای برگزاری این همایش بزرگ گفت: خانواده‌های شهدای عملیات مرصاد از استان سمنان به‌عنوان میهمان ویژه این همایش هستند و قرار است در این روز از برخی از این خانواده‌ها تجلیل به عمل آید.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.