معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی گفت: در سه ماه ابتدای امسال درآمد کمیته امداد در بخش زکات 10 میلیارد تومان بوده است که 3 میلیارد آن در حوزه خدمات عمران و روستایی مصرف شده است.

  به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛علی‌محمد ذوالفقاری اظهار داشت: درآمد سال گذشته کمیته امداد 230 میلیارد تومان بوده است و پیش‌بینی می‌شود که درآمد امسال با همت مسؤولان و مردم و سرمایه‌گذاری در بخش ترویج فرهنگ زکات افزایش داشته باشد.  
 
وی افزود: در سه ماه ابتدای سال جاری درآمد کمیته امداد در بخش زکات 10 میلیارد تومان بوده است که 3 میلیارد آن در حوزه خدمات عمران و روستایی مصرف شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال درآمد زکات 300 میلیارد تومان زکات واجب و مستحب جذب شود.
 
معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی گفت: در سال گذشته 286 میلیارد تومان در قالب صدقات جمع‌آوری گردیده است و 400 میلیارد تومان در قالب اکرام و ایتام جمع‌آوری شده است.
 
ذوالفقاری ادامه داد: درآمد مراکز نیکوکاری در کشور حدود 130 میلیارد تومان بوده است و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با تاکیدات هیأت محترم امنا و رئیس کمیته امداد پیش‌بینی می‌شود درآمد کمیته امداد در حوزه مردمی در بخش‌های مختلف افزایش یابد.
 
وی در پایان یادآور شد: در رمضان امسال بیش از 70 هزار حامی برای حمایت افراد تحت پوشش کمیته امداد جذب شده است و این نشان از مودت و مهربانی مردم کشورمان است.
 
منبع:خبرگزاری فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.