اهواز؛

خوزستانی ها منتظر هوای شرجی باشند

مدیرکل هواشناسی خوزستان بروز پدیده شرجی در برخی مناطق استان را پیش بینی نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش بهادری با بیان این‌که دمای بالای هوا همچنان در استان ماندگار است، گفت: پیش‌بینی می‌شود گرمای هوا امروز نیز ادامه داشته باشد و در ساعت های 15و 16 به اوج خود برسد. روز گذشته نیز دمای هوا در برخی نقاط استان به 51 درجه سانتی‌گراد رسید.

وی افزود:‌ همچنین پیش‌بینی می‌شود در اواخر هفته جاری شاهد بروز پدیده شرجی در برخی مناطق خوزستان باشیم و احتما می‌رود میزان رطوبت در مناطق ساحلی استان مانند ماهشهر، هندیجان و اهواز تا 80 درصد برسد.

بهادری در خصوص احتمال بروز گرد و خاک نیز عنوان کرد: با توجه به وزش باد در کشور عراق این احتمال وجود دارد که در چند ساعت آینده شاهد وقوع پدیده گرد و خاک در برخی نقاط استان خوزستان باشیم البته شدت آن کم است و مانع فعالیت‌های شهروندان نخواهد بود. گرد و خاک امروز برخی نواحی مرکزی و نوار مرزی استان را شامل می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اذعان داشت: در شبانه‌روز گذشته شوش با 51 درجه و ایذه با 24 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان گزارش شدند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 49 و 39 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.