مدیر کل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از جمع آوری 31 میلیارد تومان زکات فطره در کشور خبر داد.

جمع آوری 31 میلیارد تومان زکات فطره در کشورابوالقاسم رستگاری مدیر کل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: کل زکات جمع آوری شده تا تاریخ 26 تیر ماه سال جاری بالغ بر 31 میلیارد تومان بوده است که شامل مجموع فطریه و کفارات می‌شود.

وی افزود: از این مبلغ 25 میلیارد تومان مربوط به فطریه و 6 میلیارد تومان مربوط به کفارات می‌شود.

مدیر کل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: سال گذشته میزان فطریه جمع آوری شده در پایان ماه مبارک رمضان 15 میلیارد تومان بود که این رقم نشان دهنده رشد 106 درصدی نسبت به سال گذشته است.

رستگاری گفت: مبالغ مربوط به فطریه در بین نیازمندان توزیع شده اما لازم به ذکر است هنوز گزارش‌ها در برخی از استان‌ها وصول نشده که تا پایان مرداد ماه ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه 900 مرکز نیکوکاری ایجاد شده در جمع آوری فطریه فعالیت داشته‌اند، تاکید کرد: 2 میلیارد و 400 میلیون تومان از طریق این مراکز در سراسر کشور جمع آوری شده است، همچنین نیازمندان محلی نیز از طریق این مراکز در زمان جمع آوری زکات فطره شناسایی شده‌اند.

مدیر کل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از استقبال پر شور مردم در پرداخت زکات و اعتماد به کمیته امداد به عنوان واسطه بین مردم و نیازمندان قدردانی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۷ تير ۱۳۹۵
امیدوارم کاملا به دست فقرا و نیازمندان برسد
آخرین اخبار