مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت :هزار و 25 صندوق در سطح استان تهران برای جمع آوری فطریه های مردم تعبیه شده اشت.

تعبیه بیش از 1000 صندوق برای دریافت زکات در استان تهرانمحسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه برای جمع آوری مبالغ پرداختی زکات فطره روزه داران  هزار و 25 صندوق در نظرگرفته شده است، اظهار داشت : ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران ،کمیته امداد استان تهران با توجه به فرارسیدن  عید سعید فطر تعداد هزار و 25 صندوق را برای جمع آوری زکات فطره در سطح استان  مستقر کرده است .

وی افزود :به محض جمع آوری زکات فطره این مبالغ در روستاها ،شهرستان ها و شهر تهران در بین مدد جویان نیازمند توزیع و برای اموری مانند تامین معیشت ،جهیزیه،کمک هزینه های درمان ،مسکن و تحصیل دانش آموزان صرف می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران تصریح کرد :هم چنین سامانه #5*5   * 021 *8877*  آماده دریافت وجوهات زکات فطره از مردم است .

ولیئی با بیان اینکه جمع آوری زکات فطره در سطح استان با مسئولیت دبیر خانه شورای زکات هر شهرستان انجام می شود بیان کرد :مبالغ جمع آوری شده در مساجد توسط هیئت امنا و تحت نظارت امام جماعت مسجد بین نیازمندان شناسایی شده همان منطقه توزیع خواهد شد.

شایان ذکر است، کمیته امداد امام خمینی (ره)به عنوان دبیر خانه شورای زکات کشور مطابق اذن صادره از مقام معظم رهبری مجاز به جمع آوری زکات فطره است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار