گزارش/ به دنبال عزل ماموران خاطی کمیته امداد؛

صحبت‌های بدون سانسور مخاطبان باشگاه خبرنگاران با رییس کمیته امداد

اقدام ناپسند ماموران کمیته امداد بعد از بازتاب در فضای مجازی خیلی سریع با واکنش رئیس کمیته امداد همراه شد تا این سازمان ضمن عذرخواهی از مردم نسبت به برخورد با مأموران خاطی هشدار دهد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام ناپسند ماموران کمیته امداد بعد از بازتاب در فضای مجازی خیلی سریع با واکنش رئیس کمیته امداد همراه شد تا این سازمان ضمن عذرخواهی از مردم نسبت به برخورد با مأموران خاطی هشدار دهد.

این اولین بار است که یک مسئول تخلف نیروی زیر دستش را می‌پذیرد و خیلی زود خبر از تعلیق خاطیان و برخورد با آنها می‌دهد.

بعد از آنکه مأموران کمیته امداد در یکی از روستاهای استان خوزستان بابت دادن یک پرس افطار به نیازمندان از آنها کارت ملی، امضا و اثر انگشت می‌گرفتند، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد خیلی سریع به موضوع ورود کرد و همزمان با تعلیق خاطیان از مردم عذرخواهی رسمی کرد.

صحبت‌های بدون سانسور مخاطبان باشگاه خبرنگاران با رییس کمیته امداد

این اقدام پسندیده در شبکه‌های مجازی با واکنش‌های جالبی همراه بود. این نظرات نشان می‌دهد که اگر کمیته امداد اندکی در برخورد با خاطیان تعلل می‌کرد ، تصورتان مردم دیگر نسبت به کمیته امداد بازگشت ناپذیر می شد.

روز گذشته مردم در نظرات خود به طور وسیع به انقاد از مأموران خاطی پرداختند و سپس اقدام ریاست کمیته امداد را تحسین کردند. چرا که به عقیده آنها اولین بار است که یک مسئول این چنین از مردم عذرخواهی می‌کند.

شخصی نوشت: «افسوس افسوس از بعضی مدیریت ها و فکرهای ناصحیح» و دیگری در پاسخ به او گفت: «  حالا شاید یه آدم گرسنه اومد کمیته امداد یه بسته غذا خواست حتما باید عضو کمیته باشه؟عجب بابا عجب» این جملات در واکنش به درخواست مأموران جهت کارت ملی به ثبت رسیده است.

شخص دیگری به انتقاد از مسئولان دیگر دستگاه‌ها پرداخت و نوشت: «جالبه برای یک غذا اینجوری آمار میگیرن که کسی بیشتر نگیره اما زمان حقوق گرفتن و وام بانکی و اختلاس هیشکی خبر نداره و آنقدر میبرن که لوس میشه و مردم خبر دار میشن فقط میتونم بگم ای خدااااا»

اما در مقابل شخص دیگری به دفاع از دیگر کارمندان کمیته امداد پرداخت و نوشت: «یکی از دوستانم که کارمند این نهاد مقدس است تمام ماه رمضان با زبان روزه هر روز کیلومتر ها دوردست دارند افطاری توزیع و کمک رسانی می کنند و فکر نمی کنم یک اشتباه باعث خدشه دار شدن زحمت آنها بشه، انصاف هم داشته باشیم».

شخص دیگری در اظهار نظری جالب کنایه ای به مردم زد که با پذیرفتن عذرخواهی راه را برای عذرخواهی سایر مسئولان نیز باز بگذارند. او نوشت: «کاش ماهم یاد بگیریم کسی که عذر خواست بپذیریم وگرنه همین میشه که همه از ترس کار به عذر خواهی نمیرسونن ومخفی میکنن».

شخص دیگری به تمجید اقدام فتاح پرداخت و نوشت: « کار زشتی بود ولی خدا رو شکر که خیلی زود باهاش برخورد شد. آفرین به ریاست کمیته امداد».

دیگری انتقاد تندی به کمیته امداد داشت و نوشت: «چرا کمیته امدادی که برای کمک به فقرا تشکیل شده باید به مستمند و فقیر آنهم با هزار سختی ومدارک پزشکی و... به یک خانواده سه نفره ماهی 70 تومن بدهند ولی به کارمندانش تقریبا ماهی دو میلیون حقوق بدهند؟؟؟ آنهم کارمندانش دراتاقی بنشینند که بهترین امکانات رفاهی براشون فراهم باشه؟؟؟ کاش کارمند حقوق بگیر نداشته باشه و کارمندانه افتخاری که دوست دارند با عشق و علاقه و جهت رضای خدا به نیازمندان خدمت کنند داشته باشند.»

گویا این شهروند خیلی از دست مأموران خاطی شاکی شده که در زمانه ای که حقوقهای نجومی مطرح شده است، به حقوق 2 میلیون تومانی کارمندان کمیته امداد خرده می گیرد.

دو شهروند دیگر نیز نوشتند «من هم آفرین میگم کار بزرگی کرد» و «واقعا وقتی حل شد دیگه قیل و قال نداره» و دیگری در جواب آنها نوشت: «وای برما! وای بر مسئولین ما! به کجا داریم میریم؟ اثرانگشت... کارت ملی... انگار دارن وام چندصدملیونی به آقای مدیرکل میدن!! » البته وی طعنه ای به رانت خواری مدیران دولتی زده و قضیه وام‌های کلان را پیش کشیده است.

شهروند دیگری هم انتقاد تندی نسبت به مدیران بالادستی داشته و خواستار برخورد با آنها شده نه چند کارمند عادی و دون پایه. او نوشته: «این مسایل عزل و تعلیق گره از کار باز نخواهد کرد.امیدواریم روزی برسد که به جای ریا به کمک های دلی رو بیاورند».

دیگری هم در ادامه نظرات او نوشت: «دوستان این یه اقدام ناشیانه و ناشی از سوء مدیریت که مطمئنا بدون قصد و غرض خاصی بوده است. بنابراین فک نکنم برکناری چند نفر آدم خدمتگزار و کارمند جزء و از نون انداختن اونا چاره درد باشه و متاسفانه الان این اقدام و تصمیمات عجله‌ای مثل همین برکنار کردن ها و... برای مسئولین حربه ای شده تا سریع از پاسخگو بودن به قانون و افکار عمومی فرار کنند و حربه‌ای برای دفاع از سوء مدیریت‌ها شده که باید برای این چاره‌ای بشه و همه تقصیرات به اونی که دستش از همه جا کوتاهه انداخته نشه».

نفر دیگر هم به انتقاد از عملکرد مدیران پرداخته و نوشته: «خوب سیاست اداره شون اینطور بوده و حتما بهشون دستور داده شده وگرنه یک کارمند که سرخود کاری نخواهد داد!».

شهروند دیگری هم به تمجید از شبکه های اجتماعی بر افزایش نظارت بر عملکرد مسئولین پرداخت و نوشت: «خدا خير اين شبكه هاي اجتماعي بده كه زودي همه چيز رو به گوش مسئولين ميرسونه و گرنه اين مطلب و عذرخواهي انجام نميشد و اينها همچنان به كار ناشايست خود ادامه ميدادن» و دیگری هم نوشته است: « باید بگویم ای مسئولین بدانید که فضای مجازی برکارشما نظارت دارد پس آگاه باشید».

دیگری هم این عذرخواهی را نپذیرفته و نوشت: « اي بابا تا كي شاهد اينجور رفتارها باشيم و بعد طي بيانيه اي عذر خواهي كنيم كار از اصل خراب است».

شهروند تندرویی هم خواستار مجازات اعدام برای خاطیان شده و نوشته: «فقط اعدام». گویا این شهروند اگر خودش قاضی بود در شهر کسی را زنده نمی گذاشت که با یک خطا حکم اعدام مأموران را صادر کرده است.

نفر دیگری از فتاح درخواست داشته نا نظارت بیشتری بر انتخاب مدیران استانی داشته باشد و نوشته است: «کاش آقای فتاح کمی بیشتر در انتخاب مدیران کل و مدیران شهرستان ورود کنند چرا که هنوز هم در موقع تحویل بسته غذایی اهدای لیست نویسی و اثر انگشت هست چرا که این غذا اهدایی است باید محرمانه تحویل گردد نه با دب دبه و کب کبه کاش کمی بیشتر دقت شود ضمنا لازم است اینم گفته شود که آقای سید بیشتر تشریفات را جمع کرده و اکنون بیشتر کمک میشود تا امار دادن پس ممنونیم از ایشان».

عده دیگری هم خواستار برخورد با مدیر مافوق کارمندان خاطی شده و نوشته است: « من هم به نوبه خودم تشکر میکنم از جناب آقای فتاح ولی شما در عکس میبینید که یه جورایی معلوم میشه که کار این کارمند نیست برداشت من اینه که کا ر از طرف مافوقه».

*تکرار موضوع در روستاهای دیگر

شهروند دیگری هم پرده از اتفاقی مشابه در روستایی دیگر برداشت و نوشت: «عزیزان توی روستای زرده شهرستان دالاهو هم از مردم کارت ملی و شناسنامه گرفتن برای دادن یه پرس غذا به افراد تحت پوشش کمیته امداد».

این موضوع اگر صحت داشته باشد نشان می‌دهد که اتفاق افتاده در خوزستان تنها خطای چند کارمند ساده نبوده است بلکه اشتباهی است که از سوی مدیران اتفاق افتاده و باید با آنها برخورد شود.

شهروند دیگری هم به این موضوع صحه می گذارد و می‌نویسد: «اینها مامور هستند، باید دستور رو اطاعت کنن. اونایی که باید عزل بشن مقامات بالاترن نه این مامورا که کارشونو انجام دادن».

شخص دیگری هم نوشت: «سلام متاسفانه سیاست کاری فعلی همینه، من خودم شاهد بودم در یک خوابگاه شبانه روزی با ۷۰ دانش آموز برای اینکه بودجه برگشت نکنه پتوها و تشک هایی که هنوز قابل استفاده برای سال جدید بودن دور ریخته شدن علاوه بر آن رییس اداره مذکور دستور داده بود که حتما سوزانده شوند با وجود اعتراض بعضی کارکنان که لااقل به کارتن خواب ها یا مددجو ها بدهید یا حتی خود دانش آموز ببرد سوزانده و فیلم برداری شد».

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۴ تير ۱۳۹۵
کار زشتی بود ولی خدا رو شکر که خیلی زود باهاش برخورد شد. آفرین به ریاست کمیته امداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۳ تير ۱۳۹۵
درود بر اقای فتاح درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۳ تير ۱۳۹۵
عزیزان سلام زود قضاوت نکنین اگر کارت ملی نمیگرفت چطور ثابت کنه به افراد بی نیاز داده.. ضمنا ادمهای سود جو زیادن غذاهارو میگیرن بدون اینکه نیاز داشته باشن درسته کار خوبی نیست ولی بهتره یه روش دیگه برای اثبات اینکه به دست مستحقش رسیده پیدا کنن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۳ تير ۱۳۹۵
باید رسیدگی بشه باجدیت
Saudi Arabia
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۳ تير ۱۳۹۵
من اقای فتاح را دوست دارم ایشان مدیر باهوشی هستند ودرست نظارت میکنندوپی گیری ان شا الا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۳ تير ۱۳۹۵
من هم از روزی که این کار بچه های کمیته امدا د را دیدم صندوق صدقاتی که داشتم به کوچه انداختم و تصمیم گرفتم خودم با دست خودم بدون منت و اثر انگشت به صاحب اصلیش برسانم قلبم درد گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۳ تير ۱۳۹۵
اون اقایی که پدرتون بازنشسته شده مدیر کمیته امداد بوده..یجوری میگی پدرم برجی 1700میگیره انگار هیچی نیس..انگار ازحقوق اداره کار حقوق کارگراا خبرنداری یک ماه زحمت میکشن برا هشتصد تومن...ازاونایی خبر نداری که زندگیشون با یارانه شون میگذره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۳ تير ۱۳۹۵
باید رسیدگی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۳ تير ۱۳۹۵
یک خانواده را می شناسم که بیچاره بارها کارت ملی دستش هست و می گه کمیته امداد می خواسته نخود بده کارت ملی خواسته لوبیا بده کارت ملی خواسته و واقعاً یکی جلو حقوق های این افراد را بگیره چون نهادی که به اسم مقدس امام هست نباید کارمنداش با حقوق کار کنند و بهتره از کسانی استفاده بشه که برای رضای خدا کار کنند و اخلاق مناسبی هم داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۳ تير ۱۳۹۵
آب رفته به جوی باز نمی گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۳ تير ۱۳۹۵
به نظرمن کار کمیته بد نبوده وحالا برای احساس مردم عذر خواهی کرده واین یعنی احترام به نظر مردم ونشانه خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۳ تير ۱۳۹۵
با تشکر از آقای فتاح که پیگیر این مسئله هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۳ تير ۱۳۹۵
خانواده های بسیار فقیر و مریض دار و بی سرپرست سراغ دارم که کمیته امداد کمکهای نقدی و غیر نقدی بسیار بسیار ناچیزی به آنها میکند مردمان یک روستا همگی فقیر نیستند و یا اصولا" در هر روستا شاید خانواده های اندکی واقعا" فقیر باشند افطاری دادن به مردم یک روستا یعنی که افراد بالای 60 سال از کمیته پول میگیرند در حالی که بسیاری از این افراد وضع مالی خوبی هم دارند ای کاش کمی بیشتر کمیته امداد در مورد وضعیت مالی افراد تحت پوشش خود تحقیق کند و بجای کمک مالی زمینه ی اشتغال برای آنها ایجاد کند یا به بیماران نیازمند کمک مالی بیشتری کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۱۳ تير ۱۳۹۵
این.قوانین.بایدازبالااصلاح.بشه.این.بندگان.خداکه.گناهی.ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۳ تير ۱۳۹۵
بیاییم عذر رابپذیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۱۳ تير ۱۳۹۵
دوستان این نکته رو هم مد نظر داشته باشین که موقع تقسیم هرکالایی بین مستمندان خیلی از افراد سودجو میخوان سوء استفاده کنن این کار نشون از دقت و صداقت در این نهاد داره واین امر جای امیدواری داره ...درضمن بهتر ما بریم از نزدیک با شرایط کار این افراد اشنا بشیم واز میزان حقوق وامکانات رفاهی انها با خیبر بشیم و بعد یه مقایسه داشته باشیم با سایر ارگانها در آخر هم درست قضاوت کنیم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۱۳ تير ۱۳۹۵
از اینکه اقای فتاح رئیس کمیته امداد خیلی سریع به موضوع ورود کردن خوشحالیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۱۳ تير ۱۳۹۵
واقعا" جای تأسف داره
روش و منش حضرت علی (ع) در کمک به فقرا کجا
و روش کمیته امداد کجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۱۳ تير ۱۳۹۵
با تشکر از اقای فتاح که پیگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۱۳ تير ۱۳۹۵
باسلام .من خودم كارمند امداد هستم .25 سال سابقه كاردارم.پس بي دليل حرف نميزنم.بنظرم كاركنان تقصيري ندارند.چون دستور وخواست مديران وبلكه سيستم را انجام ميدهند. بايد بررسي شود اشكال ازسيستم است يا از مدير.وبنده حاضرم با يك حساب ساده درامد مددجويان امداد را ده برابر كنم .شما ببينيد.ازپوا فروش فقط يك ساختمان امداد هرنفرمددجو حداقل بيست ميليون سهم داره.اگر اين سهم بابت بيمه تامين اجتماعي صرف شود همه خودكفا ميشوند.ودرامدشان 800 هزارتومان ميشود.حالا اگرهمه ساختمانها واموال وپولهاي دست امداد راهم تقسيم كنيم ميليونرميشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۱۳ تير ۱۳۹۵
حالا گیرم خانواده ای چند بار سبد کالا بگیرد مگر پول آن چقدر میشود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۷ ۱۳ تير ۱۳۹۵
دوستان کسی نگفته که با کارمندان برخورد گفته با خاطیان که خاطی میتونه رییس یا هر شخص مرتبط با قضیه باشه
Kazakhstan
ناشناس
۰۵:۱۲ ۱۳ تير ۱۳۹۵
با سلام
اینقدر زود قضاوت نکنید پدر بنده بیش از 15 سال رییس امداد یک مرکز استان بوده اونقدری که مددجویان عزیز ایشون رو میدیدن ما نمیدیدیم خیلی وقتها ساعت 7 یا 8 شب می اومد خونه تازه نهار بخوره اونم حداقل با یکی دو تا از همکاراش . به خاطر همین زخم معده شدید دچار شد و یه عمل قلب انجام داد الانم حدود 4 سال بازنشست شده با حقوف 1700 در ماه . اگه یه روز تشریف ببرین امداد حساب کار دستتون میاد و میفهمین تفاوت این اداره با جاهای دیگه رو .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۱ ۱۳ تير ۱۳۹۵
باز هم جای شکرش باقی ضامن کارمند با فیش کسر از حقوق نخواستند.!!!!!!!!!!!!
-
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۳ تير ۱۳۹۵
احتمالا ميخواستن آمار دستشون باشه زود قضاوت نكنيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۰ ۱۳ تير ۱۳۹۵
با سلام و قبولی طاعات و عبادات همه ی ایرانیان. این کار حتما طبق دستورالعمل از کمیته استان و کشور بوده واین بندگان خدا هرچند که شاید قصدی جز خدمت نداشتند، لذا باید سرمنشا مشکل را باید آسیب شناسی کنیم و نباید زود قضاوت کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۸ ۱۳ تير ۱۳۹۵
شاید گرفتن امضا
برای این بوده که اون کارمند اثبات کنه غذاها رو به دست نیازمندا رسونده و
جای دیگه استفاده نکرده
چرا اینقدر سخت و خشن برخورد میکنیم
شاید اون بنده به حقوق کارمندیش نیاز داشته باشه و الان از کار بی کار شده گرفتار بشه ، برای چی؟
که یک عده که همیشه همه چیز به مذاقشون ناخوشایند میاد راضی بشن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۱۳ تير ۱۳۹۵
باید به این مسئله رسیدگی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۱۳ تير ۱۳۹۵
من مادر خودم هم تحت پوشش کمیته امداد هستش وخودم هم با چشمهای خودم دیدم که با مردم ومادرم همچنین برخوری شداصل شناسنامه کارت ملی کارت مددجویی واثر انگشت واسه یک ظرف یک بار مصرف که داخلش فقط برنج وچند تکه سیب زمینی سرخ شده وجود داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۳ تير ۱۳۹۵
سلام من یک کارمد کمیته امداد هستم و صریجا" اعلام میکنم کاری که این همکاران امداد انجام داده اند دقیقا برابر ضوابط امداد بوده است اگر این ضوابط اشتباه است باید مدیران رده اول امداد بازخواست شوند نه همکاری که کار قانونی انجام داده است
Germany
ناشناس
۰۰:۴۴ ۱۳ تير ۱۳۹۵
با سلام . بنده از کارمندان بازنشسته امداد هستم . به یقین عرض می کنم که کار مندان کمیته امداد هیچ کاری را بدون دستور ما فوق انجام نمی دهند. و عمل ایشان بر اساس دستور امداد مرکز بوده.وآقای فتاح خواهشمندم از معاون مشارکتهای خود توضیح بخواهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۱۳ تير ۱۳۹۵
اونا مامور بودن ودستور از جای دیگه بوده امیدوارم اینا رو قربانی نکنن باید دید از کجا این تصمیم گرفته شده و ریشه رو پیدا کرد
United States of America
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۳ تير ۱۳۹۵
سلام..من همیشه برام سوال بوده که..الان جمعیت ایران نزدیک به 80 میلیون تفرهست خوب لا اقل بخوایم میانگین حساب کنیم هر روز 50 میلیون نفر روزی 1 تومان دارند صدقه میدن حالا یا درصتدوق های خیابانی یا مغازه ها این میشه روزی 50 میلیون تومان در ماه میشه 1 میلیاردو 500 میلیون تومان حالا در سال حساب کنید چه مبلغ عظیمی به دست میاد تنها 50 میلیون نفر .30 میلیونفر باقی مانده هم هبچ اصلا ...خوب با این مبلغ عظیم ایا نمیشه ریشه فقر رو کند نمیشه برای افراد بی خانمان وفقیر مسکن ساخت میشود ... اما...شاید وقتی دیگر..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۳ تير ۱۳۹۵
از اقا امیر المومنین ع یاد بگیرید کمک به نیازمندان رو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۲ تير ۱۳۹۵
دقیقا بنده هم با نظر دوستان موافقم کارمند بیچاره حتما دستور داشته وگرنه چرا باید اینکارو انجام بده واقعا باید مسئولین بالادستی و کسی که این دستور را داده به این کارمندان بینوا داده مواخذه بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۲ تير ۱۳۹۵
من خودم یک یک بازنشسته امدادی هستم اگر انجام وظیفه و اجرای دستور مافوق نکنیم یک جوری مواخذه می شویم و اگر هم دستور مافوق را انجام بدهیم جوری دیگر مورد مواخذه قرار می گیریم . بنظرم آقای فتاح ابتدا بایداز این دو امدادگر سئوال کند که چه کسی این دستور را به شما داده است. اگر دید که خودسر عمل کرده اند این تنبیه را برایشان درنظر بگیرد. درغیر این صورت مدیون آنها و خانواده شان خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۲ تير ۱۳۹۵
آن دو مامور وظیفه ای که داشتند انجام دادند مطابق با بخشنامه و دستورالعمل هایی که از مرکز آمده که به امضای معاون مالی و پشتیبانی و معاون مشارکتها رسیده جهت اسناد مالی اثر انگشت و کد ملی خدمت گیرنده الزامی می باشد. که اکثر استانها طبق دستورالعمل مرکز به همین روال انجام میدادند و فقط این دو نفر نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۲ تير ۱۳۹۵
تو این عکس وقتی اون خانم رو دیدم خیلی دلم سوخت .خدایا به همه انقدری بده که حداقل برای نون شبشون محتاج کسی دیگه نباشن..خداجون خودت برسون.ممنونتم زیاددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۲ تير ۱۳۹۵
تو تموم شهرها همین کارو انجام میدن
طبق دستورالعمل خود روسای امداد هستش
اون کارمندا هم دستور بالا رو رعایت کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۲ تير ۱۳۹۵
ان شااالله که اینجوری باشه .خدا جون فقط خودت قاضی باش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۲ تير ۱۳۹۵
این بیچاره ها چه گناهی کردن درسته کارشون درست نبوده ولی اینا هم از کسی دستور میگیرن برید دنبال بالا سریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۱۲ تير ۱۳۹۵
آب رفته به جوی باز نمی گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۲ تير ۱۳۹۵
آن مامور وظیفه اش را انجام داده وخدارا خوش نمیاد این سرنوشتش باشه چراکه دستور مافوق خود را انجام داده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۴ تير ۱۳۹۵
اقای فتاح مدیر خوب ودلسوزی هستن ودریافتی انچنانی ندارن
آخرین اخبار