معاون امور اجتماعی سازمان بهزيستی كشور افزود: دولت بايد با ارايه اعتبارات بيشتر جهت افزايش مهارت آموزي به جوانان و تحكيم خانواده ها گام بردارد.

حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی كشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینكه سالانه ٨٠٠ هزار ازدواج در كشور صورت می گیرد،گفت:در همین راستا ما در سازمان بهزیستی كشور در نظر داریم با آموزش های پیش از ازدواج به جوانان،آن ها را در یك انتخاب صحیح راهنمایی كنیم.

وی افزود: البته در این میان نباید نقش بی بدیل خانواده ها و دولت را برای آگاه سازی جوانان جهت یك انتخاب صحیح نادیده گرفت.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی كشور افزود:دولت باید با ارایه اعتبارات بیشتر جهت افزایش مهارت آموزی به جوانان گام بردارد.

فرید با اشاره به اینكه در حال حاضر ١٩٥ مركز پیشگیری از مداخله برای كاهش طلاق در كشور وجود دارد،بیان كرد: احداث چنین مراكزی به منظور جلوگیری از طلاق های زود به هنگام است،چرا كه مشاوران در این مراكز سعی دارند با ارایه راه حل های مناسب به زوج ها ی جوان در صورت امكان از جدایی آن ها جلوگیری كنند.

وی گفت:در بحث پیشگیری از طلاق سازمان بهزیستی تنها راه به جایی نمی برد و سایر دستگاه های اجرایی همچون قوه قضائیه و سازمان شورای انقلاب فرهنگی نیز باید در این راستا اقداماتی انجام دهند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار