مربی تیم فوتبال صبای قم گفت:60 درص از هزینه ها کم شده و به جرائت می توان گفت امسال صبا کم ترین بودجه تاریخش را گرفته است.

الهامی:60 درصد هزینه ها را کم کرده ایمساکت الهامی مربی تیم فوتبال صبای قم در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، پاسخ گوی سوالات شد. 
وی ابتدا و در خصوص شرایط تیم فوتبال صبای قم گفت: متاسفانه زمان زیادی برای آماده سازی نداشتیم و تنها 18 روز می توانستیم تمرین کنیم. علاوه بر این در فصل و نقل و انتقالات پیش از این که عهده دار این مسئولیت شویم بسیاری از بازیکنان از تیم جدا شدند.با این حال ما تلاش کردیم تا با جذب بازیکنان جدید و برگزاری اردوی آماده سازی در اردبیل شرایط خوبی را برای تیم مهیا کنیم. 


الهامی در ادامه و در خصوص امکانات مالی و سخت افزاری تیم اظهار داشت: از نظر امکانات سخت افزاری تفاوتی با سال گذشته نداریم و از جهت مالی بودجه را کم کردیم و حتی به جرائت می توانیم بگوییم که بودجه امسال کمترین بودجه تاریخ صباست. 


وی افزود: متاسفانه هرگاه تیم حامی مالی داشته شرایط مناسب نبوده و به قول ها عمل نشده  اما هر زمان که تیم در اختیار استان داری بوده است شرایط متفاوت بوده و هزینه های لازم پرداخت شده است . امسال هم هزینه ها 60 درصد پایین آمده است و خوشبختانه ما هم از شرایط رضایت داریم زیرا تاکنون هر وعده ای که داده شده به مرحله انجام و عمل رسیده است.

همچنین در کنار همه این مسائل موفق شدیم در این زمان کم بازیکنان خوبی مانند رضا عنایتی، قاسم دهنوی و هاشم بیک زاده را جذب کنیم.

مربی تیم فوتبال صبا در خصوص محل برگزاری تمرینات این تیم هم گفت مانند سال گذشته تمرینات تیم ما در تهران و در ورزشگاه هما برگزار می شود . 


وی در ادامه و در خصوص جوان گرایی هم این چنین گفت: خوشبختانه نگاهمان به جوانان هم مثبت بوده و موفق شدیم جوانان خوبی را جذب کنیم . بازیکنانی مانند سید مهدی حسینی ، علی ابراهیمی ، داوود بهادری و امید جهانبخش از جمله این بازیکنان هستند . ما تلاش کردیم توازن های لازم را ایجاد کنیم و به امید خدا اگر بتوانیم 3 ، 4 هفته اول را پشت سر بگذاریم می توانیم به فرم دلخواهمان دست یابیم. 


مریی تیم فوتبال صبای قم در پایان و در خصوص وضعیت فراهانی و طالب لو گفت: حضور طالب لو هنوز قطعی نیست اما شرایط به گونه ایست که اگر امروز به توافق نرسیم مجبوریم با دروازه بان های دیگری وارد مذاکره شویم. 

فراهانی هم از جمله بازیکنان با اخلاق و خوبی است که حالا جواز حضور در تمرینات نفت را از ما گرفته اما تا زمانی که دروازه بانی جذب نکنیم رضایت نامه اش را صادر نمی کنیم.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار